املاک

معرفی رستوران شبستان دبی، رستوران اصیل ایرانی

معرفی رستوران شبستان دبی

رستوران شبستان دبی بدون تردید یکی از بهترین رستوران‌های ایرانی در شهر زیبای دبی است. این رستوران با فضایی فوق‌العاده زیبا و خاص، رنگ و بوی ایران را در شهر دبی زنده می‌کند. شبستان دبی بهترین گزینه برای قرارهای دوستانه و خانوادگی است تا در کنار طعم اصیل غذاهای ایرانی، از فضایی دلنشین و خاطره‌انگیز لذت ببرید. ویژگی‌های رستوران شبستان دبی عبارتند از فضای سنتی و اصیل ایرانی، منوی متنوع، کیفیت بالا، قیمت مناسب و موسیقی زنده.

رستوران شبستان در دبی شما را به ایران باستان برده و دنیایی از طعم‌های بی‌نظیر را پیش روی‌تان قرار می‌دهد. در این رستوران غذاهای خوشمزه‌ای میل خواهید کرد در حالی که به نوای موسیقی سنتی ایرانی گوش سپرده و از دیدن چشم انداز شهر لذت می‌برید. در این رستوران از مواد اولیه تازه برای پخت غذا استفاده می‌شود و آشپزهای ماهر، در به کارگیری ادویه‌ها برای خلق طعم‌های متفاوت تبحر خاصی دارند. شما در این رستوران می‌توانید چای تازه دم ایرانی بنوشید و شیرینی‌های خوش آب و رنگ ایرانی را نیز بچشید.

آدرس رستوران شبستان: امارات متحده عربی، دبی، خیابان بنی یاس، هتل رادیسون بلو، رستوران شبستان

ناهارخوری‌ها می‌توانند مشتاقانه منتظر طعم غذاهای اصیل ایرانی باشند که در یک فضای داخلی زیبا سرو می‌شود که مکمل کل تجربه شما در این رستوران است. این رستوران با غذاهای طبخ شده سنتی و محیط قومی خود، مطمئناً برای همه عاشقان غذا لذتی دو چندان خواهد داشت.

این غذاخوری برای اولین بار در سال 1984 در هتل اینترکانتیننتال دبی افتتاح شد، این غذاخوری به دلیل کیفیت عالی غذاها و سطح بالای خدمات آن به یک نام آشنا تبدیل شد.

شبستان اصیل ترین غذاخوری ایرانی دبی است و هر مسافری باید از آن بازدید کند. مناظر جذاب دبی را با نورهای نهر تاریخی و شهر جدید تحسین کنید. دستور العمل های خوشمزه ما از طریق سه نسل از سرآشپزها در اینجا منتقل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *