اطلاعات عمومی

رستوران ایرانی در دبی مال

رستوران ایرانی در دبی مال

رستوران های ایرانی در دبی از جمله رستوران های پرطرفدار هستند که با سرو غذا های لذیذ، مشتری های ثابت خود را دارند. در حال حاضر دبی یکی از شهر های توریستی محسوب می‌شود که سالانه گردشگران و مسافران زیادی را به سمت خود جذب می‌ کند و در این بین ایرانیان از گردشگران ثابت این شهر به حساب می‌آیند. غذا در سفر نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و به طور حتم می‌دانید که هر شهر و منطقه ‌ای غذاهای لذیذ و محلی خود را دارد. یکی از از جاذبه های گردشگری و توریستی، غذاها هستند که می‌توانند تجربه‌ای شاخص و متفاوت از سفر را برای شما ایجاد کنند.

دبی مال بزرگترین مرکز خرید جهان از نظر مساحت کل است. این مرکز در دبی، امارات متحده عربی واقع شده است و بخشی از پروژه 20 میلیارد دلاری برج خلیفه است که بلندترین سازه جهان است. دبی مال در نوامبر 2008 افتتاح شد و دارای بیش از 1200 فروشگاه است. این مرکز خرید همچنین دارای تعدادی جاذبه دیگر از جمله آکواریوم دبی، پیست اسکی دبی و باغ وحش زیر آب دبی است.

دبی مال یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در دبی است. این مرکز خرید در سال 2019 بیش از 80 میلیون بازدیدکننده داشته است. دبی مال به راحتی با مترو، اتوبوس یا تاکسی قابل دسترسی است. این مرکز خرید دارای چندین پارکینگ نیز می باشد. ساعت کار دبی مال از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب و پنجشنبه و جمعه از ساعت 10 صبح تا 12 شب است.

چندین رستوران ایرانی در مرکز خرید دبی مال وجود دارد. برخی از محبوب‌ترین رستوران‌ها عبارتند از:

  1. رستوران ایرانی انار
  2. رستوران ایرانی شایان
  3. رستوران ایرانی شبستان
  4. رستوران ایرانی پارس
  5. رستوران ایرانی بهار

این رستوران‌ها طیف وسیعی از غذاهای سنتی ایرانی را ارائه می‌دهند، از جمله کباب، خورشت، دیزی و آش. آنها همچنین طیف وسیعی از دسرها و نوشیدنی‌های ایرانی را ارائه می‌دهند.

رستوران ایرانی انار یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های ایرانی در مرکز خرید دبی است. این رستوران فضایی زیبا و دنج دارد و منویی متنوع از غذاهای ایرانی را ارائه می‌دهد. کباب‌های این رستوران بسیار معروف هستند.

رستوران ایرانی شایان گزینه دیگری عالی برای غذاهای ایرانی در مرکز خرید دبی است. این رستوران فضایی سنتی‌تر دارد و منویی گسترده از غذاهای ایرانی را ارائه می‌دهد. خورشت‌های این رستوران بسیار محبوب هستند.

رستوران ایرانی شبستان یک رستوران زنجیره‌ای محبوب ایرانی است که شعبه‌ای در مرکز خرید دبی دارد. این رستوران فضایی مدرن و شیک دارد و منویی متنوع از غذاهای ایرانی را ارائه می‌دهد. دیزی سنگی این رستوران بسیار معروف است.

رستوران ایرانی پارس یک رستوران ایرانی مقرون به صرفه در مرکز خرید دبی است. این رستوران فضایی ساده دارد و منویی از غذاهای ایرانی را ارائه می‌دهد. آش رشته این رستوران بسیار محبوب است.

رستوران ایرانی بهار یک رستوران ایرانی خانوادگی در مرکز خرید دبی است. این رستوران فضایی گرم و صمیمی دارد و منویی از غذاهای سنتی ایرانی را ارائه می‌دهد. کباب کوبیده این رستوران بسیار معروف است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *