اخبار

امارات: بیش از 20000 بازدیدکننده برای شرکت در نمایشگاه تجاری 3 روزه ژاپن کیوتو در دبی

نمایشگاه تجاری کیوتو ژاپن در دبی

نمایشگاه تجاری کیوتو ژاپن که به طور مشترک توسط دولت های کیوتو ژاپن و دپارتمان اقتصاد و گردشگری دبی در دبی (DET) میزبانی می شود، روز دوشنبه درهای خود را در مرکز تجارت جهانی دبی به روی بازدیدکنندگان باز کرد.

این نمایشگاه که انتظار می‌رود در این سه روز بیش از 20000 بازدیدکننده داشته باشد، توسط محمدعلی رشید لوثه، مدیر کل اتاق‌های دبی و آکیماسا یاماشیتا، معاون فرماندار کیوتو افتتاح شد. عصام کاظم، مدیر عامل شرکت دبی برای گردشگری و بازاریابی تجاری؛ شیخ منا بن حشر آل مکتوم; Mai Sakaue، مدیر عامل شرکت Maico Enterprise که نمایشگاه را برگزار می کند، و تعداد زیادی از مقامات، تجار و سرمایه گذاران دو کشور نیز حضور داشتند.

لوتا گفت که نمایشگاه تجاری کیوتو ژاپن بستری ایده آل برای تقویت روابط دوجانبه بین جوامع تجاری در دبی و ژاپن در زمینه های مختلف اقتصادی است و بر علاقه اتاق های دبی به جذب سرمایه های ژاپنی در امارات تاکید کرد.

وی افزود: تعداد کل شرکت های ژاپنی فعال ثبت شده در عضویت اتاق دبی با اضافه شدن 119 شرکت ژاپنی جدید تنها در سال 2023 تا پایان سال گذشته به 310 شرکت رسیده است.

سازمان‌ها، شرکت‌ها و برندهای ژاپنی شرکت‌کننده بخش‌های صنعتی متنوعی از جمله فناوری، خودرو، انیمیشن، ویدیو، بازی، غذا و نوشیدنی و غیره را پوشش خواهند داد.

برگزارکنندگان اعلام کردند که نمایشگاه تجاری کیوتو ژاپن یک نمایشگاه سالانه در خاورمیانه است که صحنه‌ای را برای کسب‌وکارهای ژاپنی ارائه می‌کند تا محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند و همزمان به نهادهای مستقر در امارات، راه‌های جدیدی برای اکتشاف ارائه دهند.

کیوتو شهری تاریخی در ژاپن است و به عنوان مرکز فرهنگ ژاپن عمل می کند. در طول قرن ها، کیوتو صنایع دستی سنتی مانند منسوجات و سرامیک، و همچنین غذاهای سنتی مانند غذاهای ژاپنی و چای ماچا، همراه با شیوه های فرهنگی مانند ikebana (گل آرایی) و مراسم چای را پرورش داده است.

علاوه بر این، کیوتو خانه طیف متنوعی از صنایع پیشرفته، با شرکت‌های پیشرو متعدد در زمینه‌هایی مانند نیمه‌رساناها، فناوری‌های کربن‌زدایی، و تولید محتوا، از جمله فیلم‌ها، انیمیشن‌ها و بازی‌ها است. تکنیک های سنتی و میراث فرهنگی پیچیده کیوتو به موفقیت جهانی شرکت هایی که در زمینه های مختلف فعالیت می کنند کمک کرده است.

بر اساس آمار اخیر سازمان تجارت خارجی ژاپن، امارات متحده عربی به مقصد اصلی صادرات ژاپن در منطقه خاورمیانه تبدیل شده است. در دوره ژانویه تا نوامبر 2023، ارزش آن به 8 میلیارد دلار رسید و روابط اقتصادی دوجانبه را به سطح عالی رساند.

صادرات ژاپن به امارات متحده عربی 39.5 درصد از کل صادرات ژاپن به خاورمیانه در آن دوره را تشکیل می دهد که تقریباً 20.4 میلیارد دلار برآورد شده است.

مای ساکائو گفت: «ما بسیار هیجان زده هستیم که با شرکای محترم برای این اولین تعامل B2B در نوع خود به نمایندگی از ژاپن متحد می شویم. این نمایشگاه نشان دهنده تعامل فعال ژاپن در صحنه جهانی است. ما پیش‌بینی می‌کنیم که یک معرفی موفق در دبی ایجاد شود و ابتکارات تجاری پرباری را تقویت کند. دبی سکوی پرتاب بهینه برای سرمایه گذاری های تجاری بین المللی ما است. نمایشگاه تجاری کیوتو ژاپن گواهی بر تعهد به تقویت روابط تجاری، تحریک رشد اقتصادی و تقویت نوآوری در خاورمیانه است.

نمایشگاه تجاری کیوتو ژاپن، یک رویداد تجاری بین المللی است که به طور مشترک توسط دولت های کیوتو ژاپن و دپارتمان اقتصاد و گردشگری دبی در دبی (DET) میزبانی می شود. این نمایشگاه فرصتی برای شرکت های ژاپنی و بین المللی برای ارائه محصولات و خدمات خود به بازارهای خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) فراهم می کند.

نمایشگاه تجاری کیوتو ژاپن در سال 2022 برای اولین بار برگزار شد و با استقبال گسترده شرکت های ژاپنی و بین المللی مواجه شد. این نمایشگاه در سال 2023 نیز برگزار خواهد شد و انتظار می رود که از حضور شرکت های بیشتری برخوردار باشد.

نمایشگاه تجاری کیوتو ژاپن در چهار بخش اصلی برگزار می شود:

  • بخش فناوری و نوآوری: این بخش به معرفی آخرین فناوری ها و نوآوری های ژاپن اختصاص دارد.
  • بخش غذا و نوشیدنی: این بخش به معرفی محصولات غذایی و نوشیدنی ژاپن اختصاص دارد.
  • بخش مد و پوشاک: این بخش به معرفی مد و پوشاک ژاپن اختصاص دارد.
  • بخش گردشگری: این بخش به معرفی جاذبه های گردشگری ژاپن اختصاص دارد.

نمایشگاه تجاری کی Kyoto ژاپن فرصتی عالی برای شرکت های ژاپنی و بین المللی برای توسعه روابط تجاری و سرمایه گذاری با یکدیگر است. این نمایشگاه همچنین فرصتی عالی برای آشنایی با فرهنگ و تمدن ژاپن است.

در اینجا برخی از مزایای شرکت در نمایشگاه تجاری کی Kyoto ژاپن برای شرکت های ژاپنی و بین المللی آورده شده است:

  • دسترسی به بازارهای جدید: نمایشگاه تجاری کی Kyoto ژاپن فرصتی عالی برای شرکت ها برای دسترسی به بازارهای جدید در خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) فراهم می کند.
  • توسعه روابط تجاری و سرمایه گذاری: نمایشگاه تجاری کی Kyoto ژاپن فرصتی عالی برای شرکت ها برای توسعه روابط تجاری و سرمایه گذاری با یکدیگر است.
  • آشنایی با فرهنگ و تمدن ژاپن: نمایشگاه تجاری کی Kyoto ژاپن فرصتی عالی برای شرکت ها برای آشنایی با فرهنگ و تمدن ژاپن است.

اگر شرکتی هستید که به دنبال توسعه روابط تجاری و سرمایه گذاری با ژاپن یا کشورهای MENA هستید، نمایشگاه تجاری کی Kyoto ژاپن فرصتی عالی برای شما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *