اطلاعات عمومی

گرانترین خانه های دبی

گرانترین خانه های دبی

پس از یک سال پر هیجان در بازار املاک و مستغلات لوکس، که در آن برخی از املاک با قیمتی به مراتب بالاتر از ۱۰۰ میلیون درهم فروخته شد، در اینجا ۱۰ مورد از گران‌ترین املاک دبی که انتظار فروش را می‌کشند، آورده شده است. این خانه‌های لوکس در دبی ارزش دیدن دارند.

اجاره ملک در دوبی

۱. پنت‌هاوس تریپلکس وان اند اونلی (One&Only Triplex penthouse)، به ارزش ۲۰۰ میلیون درهم

این پنت‌هاوس وان اند اونلی با قیمت ۲۰۰ میلیون درهم، در حال حاضر گران‌ترین ملک موجود در بازار دبی است. این پنت‌هاوس تنها یکی از ۹ پنت‌هاوس موجود در مجموعه وان زعبیل است و مساحتی قابل توجه به وسعت ۴۰,۱۴۴ فوت مربع را در بر می‌گیرد. مالک آینده‌ی این ملک نه تنها از خدمات پنج ستاره در این مکان بهره‌مند می‌شود، بلکه به عضویت سرویس جهانی خدمات دربان (کنسیرج) وان اند اونلی نیز درخواهد آمد.

آسمان خراش وان زعبیل

۲. ویلای امارات هیلز (Emirates Hills Villa) به ارزش ۱۹۰ میلیون درهم

این ویلای خیره‌کننده در امارات هیلز با وسعتی بالغ بر ۳۰,۰۰۰ فوت مربع فضای ساختمانی، حس یک کاخ مجلل را القا می‌کند. ورودی با یک لوستر آبشاری از پروژشا با طرح پروانه‌ها و ۵۰۰ کره‌ی شیشه‌ای که بالای یک درخت بونسای ۵۰ ساله آویزان شده‌اند، خیره‌کننده است. این ویلا توسط معماران مستقر در میامی، کوبی کارپ، طراحی شده است و در حالی که از نظر معماری زبان طراحی کلاسیک قدرتمندی دارد، در بخش داخلی آن از قطعات هنری پاپ [هنر تجسمی با الهام از فرهنگ عامه] استفاده شده است. در این ویلا از درهای چوبی دست‌ساز، کف‌پوش چوبی سوئیسی، فرش‌های سفارشی، کاغذ دیواری ایکون، پرده‌های داگلاس، سنگ مرمر آرمانی خاکستری، امپرادور سیاه و کالاکاتا یونانی به همراه یک سیستم اتوماسیون پیشرفته از لوتراون استفاده شده است.

ویلای امارات هیلز

۳. پنت‌هاوس ولانتِ بیزنس بی (Volante Penthouse, Business Bay) به ارزش ۱۸۳ میلیون درهم

این پنت‌هاوس ولانت، واقعاً منحصر به فرد است و با چشم‌انداز بی‌نظیر خود از برج خلیفه و مرکز شهر دبی، سقف‌های بلند، دیوارهای پوشیده شده از سنگ مرمر تراورتن ناونا با برش‌های ضربدری، کف‌پوش مرمر تراورتن سیلور رومانو کلاسیکو، درهای شیشه‌ای تک‌پنل به ارتفاع ۸ متر، راه‌پله‌ای باشکوه و یک سیستم اتوماسیون هوشمند یکپارچه‌ی خانه، نظر هر کسی را جلب می‌کند. هم آشپزخانه‌ی نمایشی و هم آشپزخانه‌ی اصلی مجهز به کابینت‌های بولت‌هآپ و لوازم‌خانگی میله هستند. از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این پنت‌هاوس می‌توان به سینمای ۱۰ نفره، آسانسور اختصاصی برای دسترسی به هر سه طبقه، پارکینگ زیرزمینی، اتاقی برای خدمتکار با سرویس بهداشتی اختصاصی، یک دفتر کار خصوصی و یک اتاق خواب اصلی بزرگ و مجلل به همراه حمام اصلی وسیع و دو اتاق رختکن اشاره کرد.

پنت‌هاوس ولانتِ بیزنس بی

۴. پنت‌هاوس رافلز در پالم (Raffles The Palm Penthouse) به ارزش ۱۵۳.۱ میلیون درهم

این پنت‌هاوس که بخشی از هتل رافلز در پالم جمیرا دبی است، برخلاف نمونه‌های قبلی، از معماری کلاسیک فاصله گرفته و با نمایی کاملاً معاصر تکمیل شده است. معماران یودزین با الهام از خرید شما، طی ۸ تا ۱۰ ماه، پنت‌هاوس را با مبلمان نمادین کاملاً جدید از بهترین برندهای مبلمان لوکس ایتالیایی در جهان مانند مینوتی، بی‌اند‌بی ایتالیا، جورجیتی، کاتلان ایتالیا، توری، پولترونا، ویژونر، یائیل گلدن برگ، اپرا معاصر، کازا میلانو، هنگی و سایر برندها، بازسازی خواهند کرد. این مبلمان با پالت‌های رنگی خنثی، ترکیبی از پرداخت‌های غنی (از سنگ مرمر تا سنگ و پارکت) و نورپردازی‌ای که توسط متخصصان از جمله فردریک مولن‌شات، CTO، پروژشا، مارکوس هاسه استودیو، رول اند هیل، گابریل اسکات، کریستوفر بوتس، بوچی و سانتا اند کوله طراحی شده است، تکمیل خواهد شد.

پنت‌هاوس رفلز در پالم

۵. ویلای Signature در پالم جمیرا به ارزش ۱۴۰ میلیون درهم

این ویلای باشکوه با ۱۰ اتاق خواب در پالم جمیرا، دارای پلان باز است. خانه مملو از چیدمان‌های هنری خیره‌کننده، امکانات پیشرفته و مبلمان و وسایل جانبی از برندهای طراح مانند هرمس، فندی، بنتلی و ورساچه است. در داخل خانه عناصر سفارشی متعددی وجود دارد، از جمله آسانسور اختصاصی داخلی، سینمای ۹ نفره، سالن ورزشی مجهز به تجهیزات Technogym، دفتر کار و اتاق کنفرانس و بخش مجزای اقامت خدمتکاران. در فضای باز، یک استخر شنا به طول ۱۷ متر و یک فضای نشیمن گودنشسته در فضای باز وجود دارد. این ویلا همچنین دارای یک محوطه‌ی سرگرمی روی بام با جکوزی است. چشم‌انداز این ویلا شامل مناظر جدیدترین هتل و اقامتگاه‌های آتلانتیس رویال و همچنین برج العرب و برج خلیفه می‌شود.

ویلای Signature در پالم جمیرا

۶. ویلای ام سقیم (Umm Suqeim Villa) به ارزش ۱۲۰ میلیون درهم

این ویلای مبله‌ی کامل در جمیرای دبی، از مبلمان برندهای مطرحی مانند مینوتی، باکستر، فلکسفرم، لین روسه، پلیفرم و مولتنی بهره‌مند است. نورپردازی و لوسترها از بروکیس، bespoke و پنتا تامین شده‌اند، در حالی که لوازم و اتصالات بهداشتی از برندهای باگنو دیزاین، گسی، بوسینی پالوما و آکواکو هستند. این عمارت همچنین دارای یک سیستم هوشمند اتوماسیون خانه و یک سینمای خانگی است.

این عمارت با مساحت ۱۸,۰۰۰ فوت مربع، دارای سه آشپزخانه‌ی مجهز با لوازم‌خانگی Gaggenau، شش اتاق خواب با سرویس بهداشتی اختصاصی، پارکینگ زیرزمینی برای هفت خودرو، یک اسپای خصوصی و یک سالن ورزشی، و یک لژ روی بام با چشم‌اندازهای زیبا است. فضای باز شامل یک باغ بزرگ با یک استخر اختصاصی شنا می‌شود.

ویلای ام سقیم (Umm Suqeim Villa)

لیست گرانترین مکان‌ها و خانه‌های دبی

  • Palm Jumeirah Villa
  • Emirates Hills
  • Dubai Hills Villa
  • Raffles The Palm penthouse
  • Dubai most expensive mansion
  • Palm Jumeirah
  • Penthouse in Downtown Dubai
  • Umm Suqeim villa
  • Al Barari villa
  • Burj Khalifa
  • Atlantis The Royal Triplex Penthouse
  • Dh185 Million Mansion

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *