اطلاعات عمومی

برندهای پیشگام زیبایی پایدار در امارات متحده عربی

برندهای پیشگام زیبایی پایدار در امارات متحده عربی

در قلب امارات متحده عربی، موج جدیدی از برندهای زیبایی و پایدار در حال ظهور است که نشان دهنده تغییر قابل توجهی در صنعت زیبایی منطقه است. این برندها، از منظرهای شهری پررونق دبی تا چشم اندازهای آرام راس الخیمه، مفهوم تجمل و در عین حال مسئولیت پذیری نسبت به محیط زیست را بازتعریف می کنند.

این شرکت‌های پیشگام با پذیرش اصول پایداری، تأمین اخلاقی مواد اولیه و فرمولاسیون‌های پاک، نه تنها محصولات زیبایی ایجاد می‌کنند، بلکه همچنین از رویکردی مسئولانه‌تر و محتاطانه‌تر نسبت به مراقبت از پوست و لوازم آرایش حمایت می‌کنند.

این مقاله برخی از برجسته‌ترین برندهای زیبایی پایدار در امارات متحده عربی را به نمایش می‌گذارد که هر کدام داستانی منحصر به فرد و تعهدی برای تأثیرگذاری مثبت بر کره زمین و ساکنان آن دارند.

برند Skin Story Clean Beauty

دو خواهر به نام‌های نیدهی و راشی سیتی، برند Skin Story را در امارات متحده عربی راه اندازی کردند. مشکلات آن‌ها با مراقبت از پوست، منجر به ایجاد این برند شد. نیدهی در یافتن محصولاتی که با رنگ پوست او مطابقت داشته باشد، مشکل داشت، در حالی که راشی با واکنش‌های مختلفی به مواد مختلف موجود در لوازم آرایشی روبرو بود. سپس این دو، برای ایجاد خط تولید ایده‌آل از لوازم آرایشی اقدام کردند.

تلاش‌های مشترک آنها منجر به خلق سه رژ همه کاره قابل تنظیم به نام‌های Legacy، Bare و Bold شد که هر کدام در سه رنگ مختلف در دسترس هستند. این محصولات با در نظر گرفتن مصارف مختلف ساخته شده‌اند.

  • Bare، حاوی روغن مورینگا و کرچک است. به پوست آبرسانی و مرطوب کنندگی می‌بخشد.
  • Bold با ترکیب روغن مارولا، آووکادو و هسته کاملیا japonica، رنگدانه‌ای ماندگار را ارائه می‌دهد.
  • Legacy با استفاده از همان روغن‌ها، بافتی پودری و رژ گونه صورتی را ارائه می‌دهد.

قابل ذکر است که هر سه محصول بدون تالک، روغن‌های معدنی، سولفات‌ها، پارابن‌ها و سیلیکون فرموله شده‌اند.

برند Aesop

Aesop یکی از برندهای کمیاب است که در زمینه مراقبت از پوست، بدن و مو تخصص دارد. این برند از همان روزهای اولیه خود متعهد به پذیرش شیوه‌های پایدار بوده است. برای به حداقل رساندن ردپای کربنی خود، این برند با دقت مواد اولیه با منابع مسئولانه را انتخاب می‌کند. محصولات آن‌ها کاملاً وگان بوده و هرگز روی حیوانات آزمایش نمی‌شوند.

تمامی محصولات از مواد اولیه با منابع مسئولانه ساخته شده‌اند؛ هیچکدام از مواد، منشا حیوانی ندارند. حتی مواد مورد علاقه این صنعت مانند موم زنبور عسل، عسل و لانولین نیز در لیبل محصولات آن‌ها وجود ندارد که این امر تضمین کننده وضعیت وگان بودن تمام فرمولاسیون‌ها است.

قبل از استفاده، هر ماده توسط تیم تحقیق و توسعه تحت ارزیابی دقیق قرار می‌گیرد. این فرآیند دقیق به طور مداوم برای مواد اولیه جدید و موجود به کار گرفته می‌شود.

Aesop با تکیه بر انرژی‌های تجدیدپذیر، بالاترین استانداردهای تولید اخلاقی و پایدار را در فرآیندهای ساخت خود رعایت می‌کند. بسته‌بندی عمدتاً از پلاستیک بازیافتی تشکیل شده است و بطری‌های شیشه‌ای را می‌توان در مکان‌های تعیین‌شده دوباره پر کرد. این عنصر بسته‌بندی، تعهد برند به پایداری را بیشتر تقویت می‌کند.

برند Upfill

برند Upfill در سال ۲۰۲۱ توسط مریم خفاجی تاسیس شد. این برند نوظهور پاسخی به ادعاهای اغراق آمیز و فریبنده‌ای است که اغلب با لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از بدن رایج همراه است. خفاجی و شریک او با الهام گرفتن از شعار “مراقبت کردن باحاله”، از پیشینه تحصیلی و کاری خود در مهندسی شیمی، بازاریابی و کارآفرینی بهره بردند.

آن‌ها در زمان توسعه Upfill، مواد اولیه رایج در بسیاری از برندهای پیشرو مراقبت از پوست و بدن را مورد بررسی دقیق قرار دادند. در این بررسی متوجه شدند که محصولات معمولی تنها حاوی ۱۰ درصد مواد فعال هستند و بخش عمده‌ای از آن‌ها شامل آب (تا ۷۰ درصد)، مواد شیمیایی (تا ۱۰ درصد) و پلاستیک‌های غیر قابل بازیافت (تا ۱۰ درصد) است. این زوج با هدف تغییر این رویه و ارائه محصولات زیبایی پایدار، تصمیم گرفتند نسبت مواد تشکیل دهنده را اصلاح کنند.

پس از یک دوره سه ساله توسعه محصول، آن‌ها با موفقیت خط تولید شامپو، صابون بدن و صورت قالبی را معرفی کردند. این محصولات با اولویت قرار دادن صرفه‌جویی در مصرف آب، کاملا وگان بوده و از مواد اولیه طبیعی ساخته شده‌اند.

تمامی محصولات Upfill درون قوطی‌های قابل‌ پر کردن مجدد و قابل بازیافت بسته‌بندی می‌شوند. این محصولات شامل صابون‌های قالبی بدن، شامپو و صورت فاقد سیلیکون، پارابن و سولفات لائوريل سديم (SLS) هستند.

برند Tata Harper

Tata Harper یک برند شناخته شده در زمینه مراقبت طبیعی از پوست است که از مواد اولیه گیاهی غیر سمی استفاده می‌کند. این برند به پایداری اهمیت می‌دهد و به فرمولاسیون محصولات با کارایی بالا و درخشندگی افتخار می‌کند. آن‌ها اطمینان حاصل می‌کنند که فرمول‌هایشان بر روی مزایای مواد خام به جای پرکننده‌های غیر ضروری تمرکز داشته باشند تا پتانسیل کامل و مزایای غلیظ آن‌ها را آشکار سازد.

Tata Harper منحصراً با تامین‌کنندگانی همکاری می‌کند که دارای گواهینامه فرآیندهای ارگانیک یا طبیعی هستند. این شرکا به شیوه‌های شیمیایی سبز پایبند بوده، از استانداردهای رفاه حیوانات و انسان حمایت می‌کنند و اولویت را بر حفظ تنوع زیستی و محیط زیست قرار می‌دهند.

برند ONE THING

برند ONE THING بر روی تک تک مواد اولیه تمرکز می‌کند و از عصاره‌های ۱۰۰% خالص گیاهی عاری از پارابن، رنگ، الکل و عطر استفاده می‌نماید. این برند به مفهوم مینیمالیسم اعتقاد دارد و تنها عناصر ضروری برای نیازهای پوست را حفظ می‌کند. ONE THING به تهیه مواد اولیه محلی و حمایت از جوامع محلی افتخار می‌کند. آن‌ها همواره بر تازگی و خلوص عصاره‌ها تاکید دارند.

برند Origins

Origins یک برند محبوب مراقبت از پوست در امارات متحده عربی، از دبی تا راس الخیمه است. این برند از مواد اولیه طبیعی مشتق شده از گیاهان استفاده می‌کند و اطمینان می‌دهد که همه محصولات آن گیاهی هستند. برخی از محصولات مراقبت از پوست آن‌ها کاملاً وگان هستند.

این برند با استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر به طور فعال در بهبود وضعیت اکوسیستم نقش دارد. همچنین در فرآیندهای تولید خود از انتشار کم کربن حمایت می‌کند. Origins برای احیای محیط زیست، برنامه‌های کاشت درخت را آغاز کرده است.

برند HARUHARU WONDER

بنیان اصلی برند HARUHARU WONDER تعهد به ایجاد مراقبت‌های پوستی کارآمد و سازگار با محیط زیست است. آن‌ها در محصولات خود از مزایای مواد اولیه طبیعی و گیاهی با پشتوانه شواهد علمی بهره می‌برند. همچنین از افزودنی‌ها و مواد شیمیایی مضر برای پوست و کره زمین استفاده نمی‌کنند.

این برند برای بهره‌مندی از خاصیت آنتی‌اکسیدانی فوق‌العاده، از عصاره‌های ثبت‌شده برنج سیاه و پوست ساقه بامبوی تخمیر شده استفاده می‌کند. آن‌ها با یک فرآیند تخمیر دقیق، بهترین نتیجه را از این مواد اولیه می‌گیرند. این فرآیند به تولید محصولاتی باکیفیت‌تر کمک می‌کند که بتوانند از پوست شما محافظت و آن را تغذیه نمایند.

تعهد HARUHARU WONDER به ارائه نتایج چشمگیر، فراتر از این موارد است. آن‌ها با فناوری ثبت‌شده لیپوزوم خود، به نام «فناوری فوق جذب»، گامی دیگر برمی‌دارند.

این رویکرد نوآورانه تضمین می‌کند که مواد فعال موجود در محصولاتشان پس از تخمیر، چهار برابر تقویت شوند. این قدرت افزایش یافته، به آن‌ها امکان نفوذ عمیق به پوست شما را می‌دهد و تأثیرات متحول کننده خود را دقیقاً در جایی که بیشترین اهمیت را دارد، اعمال می‌کند.

جمع‌بندی

چشم‌انداز صنعت زیبایی در امارات متحده عربی در حال گذار به سمت پایداری است و برندهای زیبایی در خط مقدم این تغییر قرار دارند. مصرف‌کنندگان در امارات متحده عربی به طور فزاینده‌ای به سمت برندهایی روی می‌آورند که اولویت آن‌ها پایداری، عدم خشونت علیه حیوانات و فرمولاسیون‌های بدون مواد شیمیایی است.

این تغییر به سمت زیبایی آگاهانه، با نگرانی‌های جهانی در مورد محیط زیست همسو است و به آگاهی و تقاضای روزافزون برای محصولات مؤثر و مسئولیت‌پذیر در قبال محیط زیست در امارات متحده عربی پاسخ می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *