اطلاعات عمومی

قیمت دیسکو در دبی

قیمت دیسکو در دبی

برخلاف تصور اولیه، دبی شهریست با تعداد بی انتهایی از بارها و دیسکوهای رقیب که صدای فوق العاده، دکوراسیون شیک و راحتی را ارائه می دهند.

با وجود این، ساعات محدود کاری، مقررات سختگیرانه و قیمت های بالا باعث شده است که زندگی شبانه در دبی قابل مقایسه با سایر نقاط جهان، مانند جنوب اروپا که به نظر می رسد مهمانی در آن هرگز تمام نمی شود، نباشد.

کجا نوشیدنی بخوریم؟

تنها مکان هایی که مجوز فروش الکل را دارند بارها و رستوران های هتل هستند. با وجود قوانین سختگیرانه، الکل در کمپ های کویری و روی کشتی های توریستی نیز در دسترس است، بنابراین، بازدیدکنندگان از این کشور در صورت تمایل به نوشیدن با مشکلات زیادی روبرو نخواهند شد.

کجا برقصیم؟

دیسکوهای دبی با برنامه زمانی بسیار محدودی کار می کنند: از ساعت 11 شب تا 3 بعد از ظهر. اکثر مشتریان حدود نیمه شب می رسند و باشگاه معمولا از حدود ساعت 1 بامداد به بعد شلوغ می شود. اکثر مکان ها حدود ساعت 3 صبح بسته می شوند و بعد از آن تقریبا پیدا کردن جای دیگری به سختی ممکن است.

از میان صدها کلاب شبانه در دبی، برخی از شیک ترین مکان ها “وایت” یا “بیلیونر منشن” هستند. برای ورود به این کلاب ها داشتن لباس شیک و کفش الزامی است.

قیمت دیسکو

گروه های دخترانه: اگر جزء یک گروه کاملاً زنانه هستید، فقط باید به دنبال رویدادهایی باشید که با عنوان “Ladies Night” تبلیغ می شوند. در این شب ها نه تنها به صورت رایگان وارد می شوید، بلکه به مدت چند ساعت، معمولا تا ساعت 1 بعد از ظهر، نوشیدنی رایگان خواهید داشت.

زوج ها و گروه های مختلط: علاوه بر داشتن لباس شیک، اکثر کلاب ها برای ورود هزینه دریافت می کنند. میانگین هزینه به ازای هر نفر 100 درهم است.

گروه های پسرانه: افراد خوش شانس فقط با پرداخت هزینه ورودی وارد می شوند، اما در 90 درصد موارد مجبور خواهید بود رزرو گروهی داشته باشید. قیمت رزرو در دبی بسیار بالا است، حداقل 2000 درهم به ازای هر گروه، به همراه یک بطری. برای اینکه سعی کنید از این هزینه اجتناب کنید، بهتر است گروه را تقسیم کنید و به صورت زوجی وارد شوید…

نصیحت

اولین توصیه ما این است که اگر می خواهید در طول روز بیرون بروید، بهترین گزینه شرکت در یک مهمانی کنار استخر در یک کلاب ساحلی است. ساحل، استخر، ساعات کاری طولانی تر، قیمت های بهتر، دیگر چه می خواهید؟ به علاوه این چیزی است که در اکثر پایتخت های دیگر یافت نمی شود! این کلاب ها معمولا تمام روز، از صبح تا دیروقت باز هستند و در بسیاری از موارد همزمان با کلاب های شبانه تعطیل می شوند.

از طرف دیگر، اگر می خواهید زندگی شبانه را تجربه کنید، “ساعت شادی” را برای نوشیدنی های اول خود از دست ندهید. اکثر بارها این ساعت را تا ساعت 7 بعد از ظهر دارند، اما در برخی حتی بیشتر طول می کشد.

اگر می خواهید در هزینه خود صرفه جویی کنید، یک گزینه رایج خرید نوشیدنی از فروشگاه های Duty Free در فرودگاه است، زیرا در دبی هیچ سوپرمارکتی مجوز فروش الکل را ندارد. عجیب است که در ابوظبی و شارجه، فروشگاه های مشروبات الکلی فقط برای خارجی ها وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *