اطلاعات عمومی

قیمت آپارتمان در دبی داماک، امپراطوری املاک لوکس در خاورمیانه

قیمت آپارتمان در دبی داماک

داماك پراپرتيز از سال ۲۰۰۲ بازار املاک لوکس در خاورمیانه را شکل داده است. این شرکت تا به امروز حدود ۴۳,۷۰۰ واحد مسکونی با کیفیت تحویل داده است و در حال حاضر ساخت حدود ۲۸,۰۰۰ واحد دیگر را نیز در دست اجرا دارد. نام داماك با پروژه‌های نمادین گره خورده است که استانداردهای جدیدی را در زمینه طراحی، کیفیت ساخت و سبک زندگی الهام‌بخش، تعریف می‌کنند.

داماك پراپرتيز بخشی از گروه داماك است که از سال ۱۹۸۲ با ارائه پروژه‌های اقامتی، تجاری و تفریحی نمادین در سراسر منطقه و فراتر از آن، بازار املاک لوکس در خاورمیانه را متحول کرده است.

داماك با داشتن مجموعه‌ای وسیع و متنوع از املاک شامل آسمان‌خراش‌ها، مجتمع‌های مسکونی و اقامتگاه‌های برنددار، به شهرهایی که پروژه‌هایش در آن‌ها واقع شده است، طراوت و سرزندگی می‌بخشد.

از بدو تأسیس، سازمان داماك پراپرتيز به طور مداوم برای مشارکت در بخش توسعه املاک و مستغلات مورد تقدیر و تحسین قرار گرفته است. این شرکت با دریافت بیش از ۱۰۰ جایزه و تقدیرنامه جهانی برای طیف گسترده‌ای از دستاوردها، از معماری برج‌های بلندمرتبه و طراحی داخلی گرفته تا برتری در خدمات مهمان‌نوازی و جوامع بین‌المللی گلف، همچنان به پیشرفت و موفقیت‌های چشمگیر خود ادامه می‌دهد.

بنیاد حسین سجوانی – داماک (HSDF) از تعهدی ریشه‌دار برای بازگرداندن بخشی از داشته‌های خود به جامعه‌ای که منشأ موفقیت‌های این سازمان بوده است، متولد شد. در حالی که تمرکز اصلی ما بر آموزش و توانمندسازی جوانان است، ما همچنین در ابتکارات خیریه‌‌ای مشارکت می‌کنیم که طیف گسترده‌ای از کمک‌ها را برای حمایت از اقشار محروم و به حاشیه رانده‌شده جامعه ارائه می‌دهد.

بنیاد HSDF مبلغ ۵ میلیون درهم را به کمپین «۱ میلیارد وعده غذا» که در ابتدای ماه رمضان ۱۴۴۳ (آوریل ۲۰۲۲) راه‌اندازی شد، اختصاص داده است. هدف این کمپین ارائه بسته‌های غذایی برای افراد و خانواده‌های نیازمند در ۵۰ کشور جهان است.

این بنیاد برای اعطای فرصتی دوباره به افرادی که مرتکب اشتباه شده‌اند، با پلیس دبی در ابتکاری به نام «صفحه سفید» همکاری خواهد کرد. این ابتکار با هدف کمک به زندانیان با جرایم جزئی در مؤسسات تأدیبی و جزایی دبی راه‌اندازی شده است.

داستان داماک پراپرتيز با مسیر امارات متحده عربی برای تبدیل شدن به پیشروترین مقصد تجارت، مهمان‌نوازی و سبک زندگی در جهان، هم‌زمان شده است.

ویزای طلایی امارات

در سال ۲۰۰۲، رهبری دبی با اجازه‌ مالکیت املاک، بازار املاک را به روی سرمایه‌گذاران بین‌المللی گشود. شرکت داماک پراپرتيز در همان سال تأسیس شد و زمین اولین پروژه خود را در منطقه دبی مارینا خریداری کرد.

از آن زمان، نام داماک با پروژه‌های نمادین گره خورده است که استانداردهای جدیدی را در زمینه طراحی، کیفیت ساخت و سبک زندگی الهام‌بخش، تعریف می‌کنند.

امروزه، داماک از جایگاه قابل اعتمادی برخوردار است که در طول سال‌ها با پایبندی به کیفیت بی‌نظیر، به دست آمده است. ما همواره به اصلی وفادار بوده‌ایم که بر طراحی اصولی و توجه به جزئیات کوچکی که یک خانه را خاص می‌کند، تأکید دارد. من افتخار می‌کنم که برند داماک – که در امارات متحده عربی متولد شده است – اکنون در بازارهای جهانی از عربستان سعودی تا لندن شناخته شده است.

ما صمیمانه از آنچه کشور و جوامع ما برای ما انجام داده‌اند، قدردانی می‌کنیم. در مقابل، رویکرد ما به مسئولیت اجتماعی شرکتی و فرهنگ نوع‌دوستی، ایجاب می‌کند که جبران کنیم. ما از طریق ابتکاراتی مانند بنیاد حسین سجوانی – داماک، با جوامع خود به شیوه‌هایی تعامل می‌کنیم که سختی‌ها را کاهش می‌دهد، به نیازهای اورژانسی پاسخ می‌دهد و مهارت‌ها و آموخته‌های لازم برای آینده‌ای پایدار را ارائه می‌کند.

به نمایندگی از داماک، عمیق‌ترین قدردانی خود را از رهبران دوراندیش امارات متحده عربی ابراز می‌کنم. چشم‌انداز پیشروانه و تلاش‌های آن‌ها باعث شده امارات متحده عربی به کشوری تبدیل شود که امروزه شاهد آن هستیم.

قیمت آپارتمان در دبی داماک

کمپانی داماک پروژه‌های گوناگونی را در شهر دبی اجرا کرده است. برای خرید ملک در دبی، شما می‌توانید به داماک اطمینان کنید زیرا این شرکت از بزرگترین سازندگان امارات می‌باشد. در زیر لیستی از پروژه‌های در حال اجرای این شرکت را مشاهده می‌نمایید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *