اطلاعات عمومی

هر آنچه که باید درباره خرید انبار در پارک سرمایه گذاری دبی (DIP) بدانید

خرید انبار در پارک سرمایه گذاری دبی

یکی از بزرگترین مراکز تجارت و تولید در امارات متحده عربی، پارک سرمایه‌گذاری دبی (DIP) یا Dubai Investment Park است.

طبق گفته‌ی DIP، تعداد معاملات مربوط به انتقال و اجاره فرعی در سال‌های اخیر به طور قابل توجهی افزایش یافته است. از زمانی که دبی به عنوان میزبان نمایشگاه EXPO 2020 انتخاب شد و انبارهایی برای فروش در پارک سرمایه‌گذاری دبی در دسترس قرار گرفت، کسب و کارها از سراسر جهان توجه ویژه‌ای به DIP پیدا کرده‌اند. DIP به دلیل زیرساخت‌های پیشرفته و نزدیکی به محل برگزاری EXPO، رشد قابل توجهی را تجربه کرده است.

اگر شرکتی را اداره می‌کنید که با حجم زیادی از مواد اولیه سروکار دارد یا نیاز به نگهداری انبوهی از کالا دارد، باید به دنبال انبار ایده‌آل در مکانی مناسب باشید. انبارهای موجود در منطقه DIP با مزایایی مانند قابلیت ارتقا، انعطاف‌پذیری و گزینه‌های مدیریت موجودی می‌توانند مشکلات شما را برطرف کنند تا بتوانید روی مهارت‌های کلیدی خود تمرکز کنید.

به نظر می‌رسد انبارهای تجاری در منطقه فروش انبار DIP در دبی، صرف نظر از اینکه به دنبال اجاره یک انبار بزرگ یا یک انبار کوچک‌تر باشید، امیدوارکننده‌ترین گزینه در کل دبی هستند. خرید یک انبار در DIP می‌تواند سرعت کسب و کار شما را افزایش دهد. مهم نیست نیازهای شما چیست، DIP انبارهای تجاری با تمامی ابعاد، برای اجاره یا خرید در اختیار دارد.

کدام کسب و کارها به انبار تجاری نیاز دارند؟

  • شرکت‌هایی که به طور مرتب برای اهداف تجاری، موجودی خود را بین مکان‌های مختلف جابجا می‌کنند.
  • شرکت‌هایی که در حال جابجایی عملیات خود هستند و به یک انبار موقت برای نگهداری وسایل نیاز دارند.
  • کسب و کارهایی که در حال رشد هستند و به فضای ذخیره‌سازی اضافی برای نگهداری کالاهای خود نیاز دارند.
  • شرکت‌هایی که به طور مرتب کالاهای خود را برای صادرات و واردات جابجا می‌کنند.
  • خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان بزرگ و کوچک که برای نگهداری موجودی خود به یک انبار نیاز دارند.

خرید انبار در DIP دبی

پنج مزیت داشتن انبار تجاری در پارک سرمایه گذاری دبی

۱. نزدیکی به موقعیت استراتژیک:

پارک سرمایه‌گذاری دبی (DIP) در نزدیکی محل برگزاری EXPO واقع شده است. به همین دلیل، انبارهای موجود در این منطقه تقاضای بیشتری خواهند داشت، زیرا این منطقه به دلیل وجود انبارهای فروشی متعدد، به کانونی برای بسیاری از صنایع تبدیل شده است. DIP یک شهر با زیرساخت‌های با استاندارد بین‌المللی است که موقعیت استراتژیکی در نزدیکی بندر جبل علی و فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم دارد.

۲. بهترین گزینه سرمایه‌گذاری:

DIP محل استقرار تعداد زیادی از دفاتر، کارخانه‌ها و انبارهای تجاری است. به دلیل افزایش تقاضا برای انبارهای فروشی در این منطقه، سرمایه‌گذاران میلیون‌ها دلار برای خرید انبار هزینه کرده‌اند. با توجه به خدماتی که DIP ارائه می‌دهد و زیرساخت‌های موجود، در حال حاضر کسب و کارها ترجیح می‌دهند انبارهای خود را در این مکان اجاره کنند. خرید یک انبار در این منطقه می‌تواند بازده سرمایه‌گذاری خوبی برای شما به همراه داشته باشد.

۳. امکان انتخاب با انعطاف‌پذیری بالا:

منطقه DIP طیف وسیعی از انواع انبارهای تجاری را ارائه می‌دهد. اندازه‌های متعددی از واحدها در دسترس شما قرار دارد تا بتوانید انبار مورد نظر خود را انتخاب کنید. صرف نظر از اینکه شرکت شما چقدر بزرگ یا کوچک است، همیشه می‌توانید نوع انباری را که کسب و کار شما نیاز دارد انتخاب کنید.

۴. تقاضای رو به افزایش:

با نزدیک شدن به زمان برگزاری EXPO، تقاضا برای انبار در این منطقه با توجه به تمایل بسیاری از کسب و کارها برای راه‌اندازی شعبه در دبی، به طور قابل توجهی افزایش یافته است. خرید انبار در این منطقه معمولا یک تصمیم هوشمندانه به شمار می‌رود.

۵. دسترسی آسان:

اگر ماهیت کسب و کار شما به دسترسی منظم به کالاهایتان نیاز دارد، همیشه می‌توانید یک انبار اجاره کنید. اجاره انبار به شما این امکان را می‌دهد که در هر زمانی به وسایل خود دسترسی داشته باشید.

اجاره ملک در دوبی

انواع مناطق موجود در DIP برای فروش انبار

پارک سرمایه‌گذاری دبی (DIP) با داشتن چندین منطقه مجزا، به شما این امکان را می‌دهد تا از مزایای مسکونی و تجاری به طور همزمان بهره‌مند شوید. سه منطقه‌ی اصلی در DIP وجود دارد:

۱. منطقه تجاری (Commercial Zone):

درون منطقه‌ی تجاری، کسب و کارها مجازند مطابق با استانداردهای DIP و نیازهای خاص خود، به طراحی و ساخت و ساز بپردازند. این منطقه امکانات متنوعی را برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی فراهم می‌آورد، از جمله:

  1. طیف وسیعی از سبک‌های معماری، از مدرن تا آینده‌نگر، در دفاتر بزرگ.
  2. نمایشگاه‌های با موقعیت استثنایی که به راحتی قابل مشاهده هستند و دسترسی آسانی را برای ساکنان و بازدیدکنندگان فراهم می‌کنند.
  3. مکان‌های عالی برای خرده‌فروشی که هم برای ساکنان و هم برای بازدیدکنندگان ایده‌آل بوده و از پارکینگ فراوان برخوردارند.

۲. منطقه صنعتی (Industrial Zone):

این منطقه‌ی کلیدی در DIP، بهترین زیرساخت‌های پیشرفته و امکانات بی‌نظیری را ارائه می‌دهد که با توجه به نیازهای شرکت شما قابل تنظیم است.

  1. واحدهای پیش‌ساخته‌ی صنعتی سبک با متراژهای ۵۰۰ و ۱۰۰۰ متر مربع.
  2. امکان توسعه‌ی صنایع پیشرفته و فعالیت‌های تولیدی سبک با فناوری بالا در بخش صنعتی با فناوری پیشرفته (High-Tech Industrial Zone).
  3. زیرساخت حمل و نقل ایده‌آل که امکان ارتباط و دسترسی سریع به بازار را فراهم می‌کند.
  4. تأمین کافی آب و برق.
  5. راه‌حل‌هایی برای بازیافت و مدیریت موثر زباله.
  6. سیستم خنک‌کننده‌ی مدرن.
  7. سیستم ارتباطات پیشرفته.
  8. امکانات جدید برای نیروی کار.

این منطقه همچنین طیف وسیعی از امکانات انبارداری و ذخیره‌سازی به همراه راه‌حل‌های لجستیکی را ارائه می‌دهد که دارای فضایی اختصاصی برای انبارهایی است که می‌توان آن‌ها را متناسب با نیازهای شما سفارشی‌سازی کرد.

۳. صنایع سبک و متوسط (Light and Medium Industries):

تقویت بخش‌های سبک و متوسط، یکی دیگر از حوزه‌هایی است که DIP بر روی آن تمرکز دارد. مشاغلی که در تولید مواد بسته‌بندی، تولیدات سبک، صابون، مبلمان و عطر فعالیت می‌کنند، مجتمع‌های اختصاصی خود را با متراژهای ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ متر مربع در اختیار دارند.

۴. صنایع با فناوری پیشرفته (High-Tech Industries):

برای پیشبرد صنعت فناوری، مناطق مناسبی برای حمایت از بخش‌های با فناوری بالا توسعه یافته است. تولیدات سبک و فعالیت‌های صنعتی با کیفیت بالا می‌توانند به راحتی در این مناطق انجام شوند.

۵. منطقه انبارداری (Warehouse Zone):

پارک سرمایه‌گذاری دبی دارای انبارهای گسترده و تخصصی برای ارائه امکانات قابل توجهی برای فعالیت‌های شرکتی است. این منطقه فضای قابل توجهی را برای ذخیره‌ی محصولات و مواد اولیه در اختیار شما قرار می‌دهد و به راه‌حل‌های لجستیکی پیشرفته‌ای مجهز است که به جریان روان کالاها و خدمات کمک می‌کند.

۶. منطقه مسکونی (Residential Zone):

منطقه‌ی مسکونی DIP به عنوان یک مجتمع ممتاز، ساخته شده به صورت پایدار و با طراحی هوشمندانه شناخته می‌شود که از هر نظر استثنایی است. آپارتمان‌هایی با متراژهای مختلف از استودیو تا یک، دو، سه و چهار خوابه در مجتمع‌های هوشمندانه و با طراحی زیبا برای مستاجران در نظر گرفته شده است. همه‌ی آن‌ها با امکانات درجه یک تجهیز شده‌اند و مطابق با استانداردهای جهانی طراحی، کیفیت و فضا ساخته شده‌اند.

مزیت داشتن انبار تجاری در پارک سرمایه گذاری دبی

نتیجه‌گیری

به طور خلاصه، در این مقاله با تمام جزئیات اولیه‌ی مربوط به انبارهای فروشی در پارک سرمایه‌گذاری دبی آشنا شدیم. اگر قصد اجاره انبار در دبی را دارید، به خواندن این مقاله توصیه می‌شود. بسیاری از کسب و کارهای این منطقه، DIP را که به عنوان یکی از برترین پارک‌های تجاری شناخته می‌شود، به عنوان محل استقرار دفتر مرکزی خود انتخاب می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *