اطلاعات عمومی

خرید آپارتمان در دبی مارینا: تجربه‌ای بی‌نظیر از زندگی مدرن و مجلل

خرید آپارتمان در دبی مارینا

خرید ملک در دبی به دلایل متعددی می‌تواند یک سرمایه‌گذاری خوب محسوب شود. دبی یکی از سریع‌ترین اقتصادهای در حال رشد در جهان است و بازار مسکن آن نیز با سرعت بالایی در حال توسعه است. این رشد اقتصادی موجب افزایش تقاضا برای املاک مسکونی و تجاری می‌شود. دبی یکی از کمترین نرخ‌های مالیات بر درآمد و مالیات بر املاک را دارد، که این امر برای سرمایه‌گذاران خارجی بسیار جذاب است. این ابر شهر با داشتن زیرساخت‌های مدرن و پیشرفته، از جمله سیستم حمل و نقل عمومی کارآمد، جاده‌های با کیفیت بالا و امکانات عمومی برتر، یکی از بهترین شهرهای جهان برای زندگی و کار محسوب می‌شود.

دبی یکی از امن‌ترین شهرهای جهان است و دارای ثبات سیاسی است که این امر موجب جذب سرمایه‌گذاران خارجی می‌شود. دبی با داشتن جاذبه‌های گردشگری معروف جهانی، مانند برج خلیفه، جزایر مصنوعی و مراکز خرید بزرگ، یکی از مقاصد مهم گردشگری در جهان است که این امر نیز به رشد بازار مسکن کمک می‌کند. دبی با جمعیت مهاجر زیاد و تعداد زیادی از کسب‌وکارهای بین‌المللی، بازار اجاره پررونقی دارد که می‌تواند درآمد ثابتی برای سرمایه‌گذاران ایجاد کند. اجاره ملک در دبی، یکی از پررونق‌ترین حوزه‌های مربوط به این شهر می‌باشد. این عوامل در مجموع باعث می‌شوند که خرید ملک در دبی به عنوان یک سرمایه‌گذاری بلندمدت و سودآور مطرح باشد.

چرا در دبی مارینا سرمایه گذاری کنیم؟

آرامش، سکوت و تلفیقی کامل از تجملات – دبی از محله های مجلل کمبودی ندارد. این شهر به داشتن چندین منطقه لوکس و مشهور جهان می بالد. در صحبت از مجلل ترین و محبوب ترین مناطق شهر، نام دبی مارینا همچنان برجسته باقی مانده است. این محله ثروتمند به خاطر سواحل اطراف، رستوران های روباز و سبک زندگی مجلل شناخته شده است. برای بازدیدکنندگان دبی، احتمال اینکه دبی مارینا در لیست مکان های دیدنی آنها نباشد، بسیار کم است. این منطقه محبوب به درستی عنوان یکی از جذاب ترین و سودآورترین مکان ها برای بازدیدکنندگان، ساکنان و سرمایه گذاران در امارات متحده عربی را به خود اختصاص داده است.

به دنبال یک فرصت عالی برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات دبی هستید؟ پس دبی مارینا باید در صدر فهرست شما قرار گیرد. دبی مارینا یکی از جوامع اصلی برنامه ریزی شده دبی است. این منطقه سبک زندگی لوکس در کنار آب و بازده عالی برای سرمایه گذاران املاک را ارائه می دهد. در این راهنما، ما به شما یک نمای کلی کامل از دبی مارینا ارائه می دهیم و توضیح می دهیم که چرا این مکان موقعیتی ایده آل برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است.

خرید ملک در دبی مارینا

درباره دبی مارینا – ونیز خاورمیانه

دبی مارینا یک منطقه کانالی در امتداد خط ساحلی خلیج فارس در غرب دبی است. گاهی اوقات به دلیل شبکه آبراه های مصنوعی و به هم پیوسته، به آن “ونیز خاورمیانه” می گویند. مارینا مساحتی بالغ بر 50 میلیون فوت مربع را پوشش می دهد و دارای یک اسکله هفت کیلومتری است. اسکله با رستوران‌ها، کافه‌ها و مغازه‌ها پوشیده شده است. قایق‌های تفریحی و قایق‌های لوکس در آب‌های مارینا گشت و گذار می‌کنند. تبدیل نوار ساحلی 3.5 کیلومتری به یک محله مدرن به وسعت 6،452،391 فوت مربع که سبک زندگی شیکی را ارائه می دهد، گواه واقعی بر توانایی شرکت توسعه دهنده اصلی، املاک اعمار، است.

دبی مارینا دارای بیش از 200 برج بلندمرتبه است که عمدتاً ساختمان‌های مسکونی هستند. این منطقه با بیش از 120000 نفر جمعیت، یکی از بزرگترین جوامع دبی است. این منطقه از طریق مترو، تراموا و جاده های اصلی دسترسی سریع به سایر نقاط دبی را فراهم می کند. فرودگاه بین المللی دبی 25 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

چرا در املاک و مستغلات دبی مارینا سرمایه گذاری کنیم؟

برای سرمایه گذاری در املاک دبی مارینا دلایل عالی زیادی وجود دارد. بیایید به برخی از عوامل کلیدی نگاه کنیم:

موقعیت مکانی عالی

دبی مارینا یک مکان محبوب برای سرمایه گذاری املاک و مستغلات در دبی است. این منطقه بین شاهراه اصلی دبی، خیابان شیخ زاید (شیخ زاید) و خلیج فارس قرار دارد و بسیاری از برج ها منظره ای از پالم جمیرا را ارائه می دهند. مارینا که بخشی از “دبی جدید” است، برای کسانی که به مرکز شهر رفت و آمد می کنند ایده آل است، زیرا تنها 30 دقیقه با دیره و Bur دبي فاصله دارد.

مارینا همچنین به عنوان یک محله شیک و پر زرق و برق شناخته می شود که جوانان حرفه ای را که بیشتر املاک خود را اجاره می کنند، جذب می کند. بسیاری از این افراد در شهر رسانه و شهر اینترنت که در همان نزدیکی قرار دارند، کار می کنند. مناطق اطراف عبارتند از:

  • السیوح ۲: ۹ دقیقه فاصله
  • جمیرا هاتس: ۱۱ دقیقه فاصله
  • البرشا هاتس: ۱۲ دقیقه فاصله
  • جبل علی ۲: ۱۴ دقیقه فاصله
  • محل برگزاری اکسپو ۲۰۲۰: ۲۰ دقیقه فاصله
  • فرودگاه بین المللی آل مکتوم: ۳۰ دقیقه فاصله

علاوه بر اینکه مارینا مکان عالی برای زندگی و کار است، محل بسیاری از جاذبه های تفریحی سرگرم کننده نیز می باشد. این موارد شامل مقاصد خرید بزرگ و تجربیات هیجان انگیز جدید مانند:

  1. دبی مال
  2. متروی دبی
  3. برج های دریاچه جمیرا (JLT)
  4. باغ معجزه دبی (Dubai Miracle Garden)
  5. عین دبی (Ain Dubai)
  6. خیابان شیخ زاید
  7. جزایر Palm & the World
  8. پالم جمیرا
  9. اسکای دایو دبی
  10. مارینا واک

مشاور املاک ایرانی در دبی

تنوع انتخاب املاک

دبی مارینا طیف وسیعی از انواع املاک را ارائه می دهد. این مکان به عنوان بزرگترین مارینای ساخته شده توسط بشر در جهان، محل سکونت بیش از 120000 نفر در 10 منطقه مسکونی مجزا است. این محله ها دارای بیش از 200 آسمان خراش مسکونی هستند که سبک زندگی متنوعی را از آپارتمان های مجهز به خدمات هتل گرفته تا برج های لوکس و میان رده را در خود جای داده اند. تنوع گسترده و عظمت املاک موجود در این مارینای وسیع، سرمایه گذاران و ساکنان را به خود جذب می کند.

انواع آپارتمان برای اجاره در دبی مارینا:

  • در اندازه های مختلف از استودیو تا پنت هاوس با پنج اتاق خواب یا بیشتر موجود است.
  • همه آپارتمان ها شامل یک فضای نشیمن بزرگ، یک آشپزخانه مجهز و یک حمام اختصاصی با اتاق خواب هستند.
  • امکانات اضافی شامل اتاق خدمتکار، توالت مهمان و بالکن می باشد.
  • ساختمان های آپارتمانی به طور معمول دارای امکانات مشترکی مانند مرکز تناسب اندام، پارکینگ، نگهبانی و خدمات نگهبانی هستند.

ویلاها در دبی مارینا:

  • با دو تا شش اتاق خواب و مساحتی از 2450 فوت مربع تا 9600 فوت مربع موجود است.
  • به طور معمول در طبقه همکف ساختمان های آپارتمانی قرار دارند.
  • دارای یک اتاق نشیمن بزرگ، یک آشپزخانه مجهز، یک اتاق خدمتکار با حمام، یک توالت مهمان و انباری می باشد.
  • امکانات اضافی این ویلاها شامل پارکینگ و تراس روی پشت بام است.

خرید ویلا در دبی مارینا

پتانسیل اجاره قوی دبی مارینا

طبق تحقیقات انجام شده توسط گلدن پالاس، حجم فروش املاک و مستغلات در سال 2023 با 23 درصد افزایش به ارزش کل معاملات 22 میلیارد درهم رسیده است. دبی مارینا یکی از مناطقی از بازار املاک و مستغلات لوکس دبی بود که در پایان سه ماهه سوم شاهد افزایش قابل توجهی در سرمایه گذاری بود. علاقه سرمایه گذاران محلی و بین المللی باعث افزایش قیمت های درخواستی به میزان تقریباً 10 درصد شده است و بازده اجاره سالانه حدود 6 درصد است. طیف گسترده ای از املاک برای اجاره در دبی مارینا از جمله آپارتمان، ویلا و پنت هاوس موجود است.

دبی مارینا همچنین دارای ویلاهای لوکس با امکانات 4 و 5 تخت خواب می باشد. این واحدهای لوکس دارای امکانات منحصر به فردی مانند استخر خصوصی، آسانسور و موارد دیگر هستند. اجاره پنت هاوس های 5 خوابه در دبی مارینا می تواند از 850 هزار درهم تا 3 میلیون درهم در سال باشد. قیمت ویلاها به شرح زیر است:

  • اجاره ویلاهای 2 خوابه دبی مارینا از 195 هزار درهم شروع می شود.
  • اجاره ویلاهای 3 خوابه در دبی مارینا از 250 هزار درهم تا 400 هزار درهم است.
  • اجاره ویلاهای 4 خوابه در دبی مارینا از 450 هزار درهم تا 600 هزار درهم است.

پتانسیل رشد سرمایه در دبی مارینا

املاک در مارینا طی سالهای اخیر شاهد افزایش ارزش سرمایه عالی بوده است. موقعیت استراتژیک و توسعه مستمر آن به رشد ارزش کمک می کند. سرمایه گذاران بازده خوبی را مشاهده می کنند. با توجه به توسعه اقتصادی مداوم، سرمایه گذاری تجاری در دبی مارینا با بازده باثبات، کم ریسک باقی می ماند.

نوع آپارتمان درصد بازده سرمایه (ROI)
استودیو 6.89%
۱ خوابه 7.02%
۲ خوابه 6.61%
۳ خوابه 6.63%
۴ خوابه 5.51%

 

نوع ویلا درصد بازده سرمایه (ROI)
۲ خوابه 6.13%
۳ خوابه 6.43%
۴ خوابه 6.74%

روند فروش املاک در دبی مارینا

دبی مارینا محل سکونت بیش از 200 ساختمان آپارتمانی با منظره های خیره کننده است. چندین سازه بلندمرتبه آسمان خراش های معروف دبی هستند. ساکنین از امکانات رفاهی عالی جامعه لذت می برند.

این مکان آپارتمان های لوکس، ویلاها و برخی از خانه های شهری را ارائه می دهد. ویلاهای با باند فرودگاه محدود، سرمایه گذاران را به خود جذب می کند، اما اکثر املاک برای زندگی آپارتمانی هستند. استودیو تا آپارتمان های 4 خوابه و پنت هاوس های لوکس با 5+ اتاق خواب موجود است.

نوع آپارتمان متوسط قیمت فروش به درهم
استودیو 1,004,000
۱ خوابه 1,488,000
۲ خوابه 2,366,000
۳ خوابه 3,813,000
۴ خوابه 6,335,000

ویلاها از 2 تا 6 خواب دارند. ویلاهای همکف دارای اتاق نشیمن های بزرگ، آشپزخانه های کامل، اتاق های خدمتکار، سرویس های بهداشتی و انباری هستند. امکانات شامل پارکینگ و پاسیوهای روی پشت بام می باشد. ویلاهای 3 خوابه spacious در Marina Keys Villas با قیمت مناسب 2.1 میلیون درهم شروع می شوند.

نوع ویلا متوسط قیمت فروش به درهم
۲ خوابه 3,975,000
۳ خوابه 5,652,000
۴ خوابه 11,034,000
۵ خوابه 13,991,000

تقاضا و ارزش

تقاضا و ارزش، یکی دیگر از حوزه های کلیدی برای سرمایه گذاری در دبی مارینا به شمار می رود. این منطقه به طور مداوم نرخ اشغال بالای 90 درصد را حفظ می کند و فرصت عالی برای سرمایه گذاری از طریق اجاره سالانه را فراهم می آورد. دبی از سال 2015 تا 2019 سالانه پذیرای 15.5 میلیون بازدیدکننده بوده و در سال 2019 به عنوان چهارمین شهر پربازدید جهان شناخته شده است. جمعیت رو به رشد این شهر که در حال حاضر 3 میلیون نفر است، تا سال 2040 به طور تخمینی به 5.8 میلیون نفر خواهد رسید.

این امر تقاضا برای مسکن از سوی متخصصان و گردشگران را ایجاد می کند. دبی مارینا به عنوان یک شهر بالغ و در عین حال در حال رشد، یک سرمایه گذاری پرسود به شمار می رود. بازده اجاره سالانه در این منطقه به طور متوسط 6 تا 7 درصد است، در حالی که این میزان در شهرهای جهانی مانند سیدنی، تورنتو، پاریس و لندن، 3 تا 4 درصد می باشد. با توجه به اینکه دبی مارینا یک جامعه پیشرو است، املاک این منطقه بازده ثابتی را به همراه خود دارند و با توجه به برنامه های توسعه استراتژیک 20 ساله دبی مارینا، ارزش آنها نیز افزایش می یابد.

امکانات رفاهی اطراف دبی مارینا

دبی مارینا از نظر معماری یکی از برجسته ترین مناطق شهر است و بسیاری از سازه های شگفت انگیز دیگر، بازدیدکنندگان را متحیر می کند. شما می توانید در این منطقه، تجملات ناب، آسایش بی عیب و نقص و منظره ای از خط ساحلی خیره کننده امارات را پیدا کنید. این منطقه محل سکونت جدیدترین و چشمگیرترین ساختمان ها و جاذبه ها است.

مدارس

دبی مارینا برای خانواده هایی که دارای فرزند کوچک هستند، عالی است. مهدکودک های برتر مانند Willow و Raffles در داخل این مجتمع وجود دارد. کودکستان Raffles در مارینا واک، آموزش دوره پیش دبستانی را برای کودکان نوپا از 45 روزگی تا 4 سالگی ارائه می دهد. مدارس نزدیک شامل گزینه های با برنامه درسی بریتانیا مانند Horizon International، دوازده دقیقه دورتر، و Dubai British School، بیست دقیقه دورتر می باشد. مدرسه کینگز دبی نیز به ام سقیم نزدیک است.

برای تحصیلات تکمیلی، Dubai Knowledge Park تنها 10 دقیقه از طریق تراموا از مارینا فاصله دارد. مرکز Knowledge Village آن دارای دانشگاه هایی مانند میدلسکس، ولونگونگ و برادفورد است که برای دانشجویان ساکن در این منطقه مناسب است. با وجود مدارس و کالج های نزدیک، دبی مارینا دسترسی به نیازهای آموزشی را آسان می کند.

بیمارستان ها و کلینیک ها

مراکز درمانی و بهداشتی نزدیک دبی مارینا:

  • مرکز پزشکی مدیکیر مارینا
  • کلینیک بیمارستان امارات
  • بیمارستان الزهرا
  • بیمارستان سعودی آلمان در البرشا

با وجود این گزینه ها در چند دقیقه ای، نیازهای سلامتی و تندرستی ساکنان به راحتی قابل دسترسی است.

بهترین هتل ها

دبی مارینا یک مقصد محبوب برای گردشگران و ساکنان است. این منطقه دارای دیدنی ها و تفریحات زیادی از جمله خرید، غذاخوری و سرگرمی است. هتل های فراوانی نیز وجود دارد که از پنت هاوس های لوکس تا واحدهای کوچک را شامل می شود.

در اینجا لیستی از بهترین هتل ها در دبی مارینا آورده شده است:

  • هتل The Address Dubai Marina
  • هتل Rove Dubai Marina
  • هتل Le Verda Suites & Villa
  • هتل Grosvenor House

سوپرمارکت ها

دبی مارینا محل سکونت بسیاری از سوپرمارکت های درجه یک است و خرید مواد غذایی را برای ساکنان آسان می کند. سوپرمارکت Waitrose یک فروشگاه درجه یک است. شعبه های متعدد مینی مارت زوم در سراسر ساختمان های مختلف واقع شده است که راحتی بیشتری را برای ساکنان فراهم می کند. سایر سوپرمارکت های موجود در دبی مارینا عبارتند از: اسپينيس، سوپرمارکت وست زوم و ال مایا.

اماکن مذهبی

دبی مارینا دارای مسجدی به نام مسجد الرحیم می باشد. این مسجد یکی از زیباترین مساجد دبی است و ظرفیت نگهداری تا 2000 نمازگزار را دارد. صدای اذان به طور خاص در طبقات پایین ساختمان های آپارتمانی نزدیک مسجد، پنج بار در روز شنیده می شود.

گروهی از کلیساها در جبل علی، 15 دقیقه دورتر از دبی مارینا، کنار هم قرار گرفته اند:

  • کلیسای سنت فرانسیس آسیسی
  • کلیسای جبل علی
  • کلیسای متحد مسیحی دبی
  • کلیسای مار توما دبی

ساکنان سیک می توانند از گورو ناناک دربار در جبل علی دیدن کنند. نزدیکترین معبد، معبد شیوا است که 25 دقیقه دورتر در بر دبی قرار دارد.

خرید، غذاخوری و تفریحات شبانه

دبی مارینا مال یک مقصد خرید مناسب برای ساکنان است. این مرکز خرید طیف وسیعی از گزینه های خرده فروشی را ارائه می دهد، از جمله مد های خیابانی، فروشگاه های خرده فروشی، سوپرمارکت و موارد دیگر. فروشگاه های محبوب عبارتند از:

  • تامی هیلفیگر
  • اچ اند ام
  • چارلز و کیت
  • سيفورا
  • مينيسو

علاوه بر خرید، دبی مارینا مال دارای بانک، سوپرمارکت، داروخانه، سالن های زیبایی، رستوران ها و سینما ریل است. زیپ لاین در سراسر این منطقه یک فعالیت محبوب است. همچنین می توانید از بیچ مال JBR دیدن کنید.

رستوران ها

با زندگی در دبی مارینا، گزینه های غذایی زیادی خواهید داشت: مسیر مارینا با کافه های روباز و رستوران هایی با غذاهای بین المللی پوشیده شده است. رستوران های محبوب در مسیر مارینا عبارتند از ایتسو، ستاره ازبک، ناندوز و هالامندی. این مسیر دارای انواع رستوران های معمولی، رستوران های مجلل و اماکن شبانه است.

گزینه های حمل و نقل

برج های مسکونی در دبی مارینا دارای پارکینگ اختصاصی برای مستاجران و مالکان هستند. همچنین چند پارکینگ عمومی وجود دارد، اما پیدا کردن جای پارک می تواند دشوار باشد. دو ایستگاه مترو به دبی مارینا خدمات رسانی می کنند: ایستگاه مترو Sobha Realty و ایستگاه مترو DMCC. مترو می تواند راه خوبی برای بازگشت به خانه بعد از کار باشد، زیرا خیابان ها در عصرها شلوغ هستند.

تراموای دبی یکی دیگر از راه های راحت برای گشت و گذار در محله است. تراموا دارای 11 ایستگاه است که از JBR تا Al Sufouh امتداد دارد. چند ایستگاه تراموا در این منطقه وجود دارد، مانند ایستگاه تراموای مارینا تاورز نزدیک به مارینا پیناکل و برج MAG 218.

سخن پایانی

دبی مارینا در نهایت، یکی از بهترین مکان ها برای سرمایه گذاری در دبی است. این منطقه همه چیزهایی را که نیاز دارید و فراتر از آن را در خود جای داده است. موقعیت مکانی آن عالی و درست کنار آب است. شما هر روز منظره ای عالی از مارینا و جزایر را خواهید داشت. همچنین بازدهی اجاره عالی در مارینا وجود دارد. شما می توانید با اجاره دادن ملک خود درآمد خوبی کسب کنید.

قیمت ها نیز به طور مداوم در حال افزایش است. اگر الان بخرید، سرمایه گذاری شما بعدا ارزش بیشتری پیدا خواهد کرد. نه تنها این، بلکه کارهای جالب زیادی برای انجام دادن وجود دارد. شما مراکز خرید بزرگ، رستوران ها، پارک ها و موارد دیگر را درست در بیرون از درب منزل خود دارید. همه چیز در نزدیکی است، مانند مدارس و بیمارستان ها. شما همچنین می توانید در برج های مجلل، زندگی لوکس را تجربه کنید.

بنابراین، اگر به دنبال یک سرمایه گذاری عالی و مکان فوق العاده ای برای زندگی هستید، دبی مارینا همان چیزی است که می خواهید. تصمیم ساده است – امروز برای آینده ای امن و سبک زندگی عالی در دبی مارینا سرمایه گذاری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *