اطلاعات عمومی

معرفی بهترین کشورها از نظر مالیات

معرفی بهترین کشورها از نظر مالیات

ما معتقدیم که شما می توانید زندگی، پول، سرمایه گذاری، کسب و کار و حتی تابعیت خود را به مکانی منتقل کنید که در آنجا به آنها – و به شما – توجه و احترامی که سزاوارش هستند، داده شود. اگر فردی با ارزش خالص بالا هستید، نیازهای شما به احتمال زیاد با نیازهای افرادی که درآمد دارند اما سرمایه زیادی برای سرمایه گذاری ندارند، بسیار متفاوت است. وقتی صحبت از پیدا کردن مکانی برای ساکن شدن یا ایجاد پایگاه به میان می آید، “رفتن به جایی که بهترین رفتار با شما می شود” مطمئناً شامل ترجیحات شخصی متفاوتی است.

با این حال، یک ترجیح مشترک که همه ما باید داشته باشیم، یافتن مکانی برای زندگی است که از نظر مالیاتی دوستانه یا حتی بدون مالیات باشد. همانطور که در ابتدای این متن گفتیم، “رفتن به جایی که بهترین رفتار با شما می شود” هسته اصلی کمک ما به مردم است. بنابراین، اگر به دنبال کشوری هستید که از نظر مالیاتی برای زندگی، کار یا سرمایه گذاری سرمایه شما مناسب است، با ما در این مقاله همراه باشید.

۱. موناکو

در موناکو، شما مالیات های بالا را با هزینه بالای زندگی معاوضه می کنید. از همان ابتدا، موناکو کشوری بدون مالیات بوده است. این بدان معناست که تا زمانی که شهروند فرانسه نباشید، اداره مالیات تا حد زیادی شما را تنها خواهد گذاشت. اما یک هشدار وجود دارد – شما نمی توانید فقط یک “اقامت کاغذی” در آنجا داشته باشید – در واقع نیاز دارید که به طور فیزیکی در آنجا زمان سپری کنید.

اگرچه موناکو با جمعیتی در حدود ۳۸۰۰۰ نفر، دومین کشور کوچک جهان پس از واتیکان است، اما یکی از بالاترین استانداردهای زندگی لوکس را ارائه می دهد. این خاص بودن با قیمت گزافی همراه است. و این فقط هزینه زندگی نیست. برای اقامت در این کشور زیبای جنوب مدیترانه، باید حداقل ۵۰۰۰۰۰ یورو در یک حساب بانکی به نام خود سپرده گذاری کنید. توجه داشته باشید که برخی از بانک ها مبلغ بسیار بیشتری درخواست خواهند کرد، بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که بین ۲ تا ۵ میلیون یورو سپرده گذاری کنید.

همچنین انتظار می رود که مدارک حمایتی دیگری مانند اثبات سپرده بانکی و محل اقامت های قبلی خود در پنج سال گذشته را ارائه دهید. همچنین باید مصاحبه ای با اداره پلیس انجام دهید و از بررسی پیشینه کیفری عبور کنید. اگر بالای ۷۰ سال سن دارید، باید یک گزارش پزشکی معتبر نیز ارائه دهید.

سپس، پس از ده سال، اقامت دائم خود را دریافت خواهید کرد و در صورت تمایل می توانید برای تابعیت درخواست دهید. موناکو گزینه ای است که عمدتا برای افراد با ارزش خالص فوق العاده بالا در نظر گرفته شده است که برای راحتی حاضرند چندین میلیون یورو کنار بگذارند.

موناکو

۲. جرسی

جرسی گزینه مالیاتی دوستانه به شما پیشنهاد می‌دهد که کمتر کسی درباره‌اش صحبت می‌کند. این جزیره به عنوان وابستگی تاج بریتانیا به انگلستان متصل است، اما امور خودش را اداره می‌کند که به آن اجازه می‌دهد تا یک سیستم مالیاتی بسیار دوستانه داشته باشد.

افراد با ارزش خالص بالا می‌توانند یک شرکت را از جرسی اداره کنند و عملاً مالیات پرداخت نکنند. همچنین می‌توانید به عنوان فردی با درآمد بالا اقامت بگیرید، به این ترتیب که سالانه حدود ۱۴۵۰۰۰ پوند مالیات پرداخت می‌کنید. درآمد حاصل از منابع خارجی تنها ۱ درصد مالیات دارد.

بنابراین، اگر درآمد میلیونی دارید، این قطعا یک گزینه جالب است، به خصوص به دلیل ارتباط نزدیک آن با بریتانیا و نزدیکی آن به لندن. این بدان معناست که شما همچنان می‌توانید از یکی از پویاترین شهرهای جهان لذت ببرید، در حالی که همچنان از حریم خصوصی خود برخوردار باشید. به عبارت دیگر، می‌توانید یک عمارت اربابی با باغ‌های زیبا، زیرساخت‌های پیشرفته و نزدیکی به مرکز هیجان داشته باشید.

جرسی

۳. امارات متحده عربی

امارات متحده عربی (UAE) و شهر دبی مدت‌هاست که برای افرادی که بهترین‌ها را می‌خواهند، انتخابی محبوب بوده است: مجوز اقامت نسبتاً بدون دردسر و بدون مالیات بر درآمد شخصی.

با این حال، با معرفی ۵ درصد مالیات بر ارزش افزوده (VAT) و نرخ جدید مالیات شرکت‌ها به میزان ۹ درصد، این کشور برای مشاغل کمتر مهمان‌نواز می‌شود. متأسفانه، همه شرکت‌های منطقه آزاد از این مالیات معاف نخواهند بود. همانطور که در راهنمای مهاجران ما می‌خوانید، دبی بیشتر بر سرگرمی تمرکز دارد. از طرف دیگر، ابوظبی کمی سنتی‌تر، آرام‌تر و به اصطلاح «پول قدیمی‌تری» دارد.

در هر مکانی که در نهایت انتخاب می‌کنید، متوجه خواهید شد که سطح خدمات آنها عالی است. زندگی در امارات متحده عربی خوب است. لازم نیست نگران چیز زیادی باشید. در هر صورت، می‌توانید کسی را در امارات استخدام کنید تا به جای شما نگران باشد، زیرا هر خدمات و محصولی که تا به حال نیاز داشته‌اید در آنجا در دسترس است.

ممکن است برخی از مردم درباره خاورمیانه تردید داشته باشند. با این حال، در زمان بازدید با شما بسیار عالی رفتار خواهد شد. برای خرید خانه در دبی، پیشنهادات شگفت انگیزی به شما داده خواهد شد و تنها نیاز است با یک مشاور املاک در دبی در ارتباط باشید.

بهترین زمان سفر به دبی

۴. سنگاپور

سنگاپور با سیاست‌های مالیاتی دوستانه‌اش، میلیونرها را از سراسر جهان جذب می‌کند. سنگاپور که به دلیل کوچکی‌اش روی اکثر نقشه‌ها نشان داده نمی‌شود، با لقب «نقطه قرمز کوچک» در دریای آسیای جنوب شرقی شناخته می‌شود و در نگاه اول کمی ساده به نظر می‌رسد.

اما برخلاف همه انتظارات، سنگاپور به یکی از مهم‌ترین و همچنین هیجان‌انگیزترین مراکز تجارت و فرهنگ در جهان تبدیل شده است. سنگاپور میزبان ۲۴۴۸۰۰ میلیونر، ۳۳۶ نفر با ثروت صدها میلیون دلار و ۳۰ میلیاردر از سراسر جهان و با پیشینه‌های مختلف است. بنابراین، اگر می‌خواهید در مکانی با آب و هوای سیاسی باثبات و سیستم‌های حمل‌ونقل و بهداشت و درمان در سطح جهانی، با برخی از تأثیرگذارترین افراد جهان هم‌نشینی کنید، سنگاپور ارزش بررسی دارد.

اگر به دنبال مکانی هستید که بسیار منظم و مرتب باشد و همه چیز به درستی کار کند، سنگاپور مکان فوق‌العاده‌ای است. برای واجد شرایط شدن برای برنامه سرمایه‌گذار جهانی، حداقل سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیون دلار سنگاپور در یک شرکت یا ۲۵ میلیون دلار سنگاپور در یک صندوق تأییدشده نیاز است.

در مجموع، سنگاپور مکان فوق‌العاده‌ای است، به خصوص اگر فردی هستید که می‌خواهید در نزدیکی بازارهای نوظهور با پتانسیل سرمایه‌گذاری عالی باشید. به هر حال، شما تنها با طی مسافتی کوتاه به مالزی، کامبوج، میانمار، اندونزی و ویتنام، و چند کشور دیگر دسترسی خواهید داشت.

سنگاپور

۵. باهاما

باهاما گزینه‌ای هیجان‌انگیز برای افراد با ارزش خالص بالا است که به دنبال حریم خصوصی هستند، بدون اینکه احساس زندانی شدن داشته باشند. زیرا الزام اقامت حداقل وجود ندارد و پرواز ۴۵ دقیقه‌ای به میامی، ارتباط آسانی را با یک کشور پیشرفته (اول دنیا) فراهم می‌کند.

سرمایه‌گذاران خارجی ممکن است با خرید املاک مسکونی به ارزش حداقل ۷۵۰،۰۰۰ دلار باهاما، واجد شرایط برای دریافت مجوز اقامت دائم شوند. علاوه بر این، اگر ارزش ملک شما حداقل ۱.۵ میلیون دلار آمریکا باشد، می‌توانید فرآیند اداری را در کمتر از ۲۱ روز تکمیل کنید.

باهاما یک بهشت مالیاتی واقعی است – هیچ مالیات مستقیمی مانند مالیات بر درآمد شرکت‌ها، مالیات بر درآمد شخصی یا مالیات بر دارایی خالص وجود ندارد. این کشور همچنین مکان فوق‌العاده‌ای برای کارآفرینان است، زیرا می‌توانید کسب و کار خود را در آنجا ثبت کنید و از محیط بدون مالیات بهره‌مند شوید. باهاما هر چهار مزیت قابل توجه – معافیت مالیات، حریم خصوصی، محرمانگی و الزامات حسابداری پایین – را در یک جا دارد. دیگر چه چیزی می‌خواهید؟

باهاما

۶. جزایر کیمن

کل دریای کارائیب برای وضعیت بهشت مالیاتی‌اش شناخته شده است، اما جزایر کیمن مدت‌هاست که جواهر درخشان آن بوده است. جزایر کیمن به عنوان قلمرو برون‌مرزی بریتانیا که انگلیسی‌زبان است، انتخابی عالی برای داشتن یک سبک زندگی لوکس به شمار می‌رود. اگر نقل مکان به جزایر کیمن برای شما جذاب به نظر می‌رسد، خبرهای خوبی داریم – گرفتن اقامت جزایر کیمن نسبتاً ساده است.

با این حال، در حالی که ساکن شدن در جزایر کیمن خیلی دشوار نیست، اما پرهزینه است. اگر می‌خواهید به آنجا نقل مکان کنید، حتی برای یک مجوز اقامت موقت، آماده باشید تا بیش از ۱ میلیون دلار آمریکا هزینه کنید. جزایر کیمن مزایای منحصر به فرد زیادی را ارائه می دهد که در کشورهای دیگر کارائیب در دسترس نیست. برای مثال، به عنوان یک ساکن، فرصت به دست آوردن پاسپورت قلمروهای برون‌مرزی بریتانیا (جزایر کیمن) و سپس درخواست تابعیت بریتانیا با تمام امتیازات مرتبط با آن را دارید.

اینکه آیا باید اقامت جزایر کیمن را انتخاب کنید به نیازها و شرایط شما بستگی دارد. در حالی که زندگی جزیره‌ای وسوسه‌کننده است، ممکن است گزینه‌های بهتری در آنجا وجود داشته باشد.

جزایر کیمن

۷. آنتیگوا و باربودا

آنتیگوا و باربودا کشوری جزیره‌ای در دریای کارائیب است. این کشور از دو جزیره اصلی، آنتیگوا و باربودا و تعدادی جزیره کوچکتر تشکیل شده است. پایتخت آن سنت جان در آنتیگوا است. آنتیگوا و باربودا مقصدی محبوب برای گردشگری است که به دلیل سواحل زیبا، آب های فیروزه ای و آب و هوای گرمسیری شناخته شده است. این کشور همچنین به دلیل تاریخ و فرهنگ غنی خود مشهور است.

گرچه آنتیگوا و باربودا معاف از مالیات نیست، اما به طور نسبی حوزه قضایی دوستانه‌ای از نظر مالیات به شمار می‌رود. آنتیگوا و باربودا ارزان‌ترین برنامه شهروندی با سرمایه‌گذاری (CBI) را برای خانواده‌های تا چهار نفر ارائه می‌دهد که آن را به گزینه‌ای عالی برای خانواده‌ها تبدیل می‌کند.

اگر به دنبال مکانی برای زندگی بدون دردسر و با مزایای مالیاتی خاص هستید، می‌توانید به شهروندی با سرمایه‌گذاری در آنتیگوا و باربودا فکر کنید. اگرچه کاملاً بدون مالیات نیست، اما در قلب دریای کارائیب واقع شده است و هزینه‌ها و مزایای معقولی را ارائه می‌دهد.

آنتیگوا و باربودا

به جایی بروید که بهترین رفتار با شما می شود

برخی افراد اروپا و دنیای توسعه‌یافته را دوست دارند. برخی دیگر از زندگی جزیره‌ای لذت می‌برند، جایی که می‌توانند از حریم خصوصی با سواحل زیبا لذت ببرند. با این حال، برخی دیگر خدمات عالی را که می‌توانید در امارات متحده عربی پیدا کنید یا اقتصادی محلی عالی مانند سنگاپور را ترجیح می‌دهند.

ما در گلدن پالاس به کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی که به دنبال سرمایه گذاری در شهر رویایی دبی هستند، خدمات ویژه‌ای را ارائه خواهیم نمود. تنها نیاز است با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا بهترین مشاوره را در این زمینه دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *