اطلاعات عمومی

بهترین منطقه دبی برای زندگی

بهترین منطقه دبی برای زندگی

نقل مکان به دبی فرصتی را برای تجربه بالاترین استانداردهای زندگی، تجملات و دسترسی به بهترین امکانات فراهم می‌کند و آن را به مقصدی جذاب برای مهاجران جهت جابجایی و زندگی تبدیل می‌کند. اما بهترین محله‌ها برای زندگی در دبی کدامند؟ آيا به دنبال بهترين مكان‌ها برای زندگی در دبی هستيد؟ آيا می‌خواهيد درباره اينكه چرا اين محله‌ها محبوب هستند بيشتر بدانيد؟ آيا نگران چيزی هستيد كه قبل از نقل مکان بايد در نظر بگيريد؟ به خواندن اين مقاله ادامه دهيد، ما در گلدن پالاس به عنوان مشاور املاک در دبی شما را به دانشی كه برای تصميم‌گيری آگاهانه نياز داريد، مجهز می‌كنيم.

10 تا از بهترین محله‌ها برای زندگی در دبی

انتخاب بهترین مکان‌ها برای زندگی در دبی کار ساده‌ای نیست، زیرا اکثر مناطق امکانات رفاهی در سطح جهانی را ارائه می‌دهند. بهترین مکان‌ها برای زندگی در مناطق «دبی داون‌تاون»، «دبی مارينا» و «جمیرا» واقع شده‌اند که نزدیک به مرکز دبی هستند. چه بخواهید خرید ملک در دبی انجام بدهید و چه اجاره ملک در دبی، باید با بهترین مناطق آن آشنا شوید.

۱. داون‌تاون دبی

محدوده داون‌تاون دبی بهترین مکان برای مهاجرانی است که به دنبال دسترسی به تمامی امکانات رفاهی و مراکز تجاری هستند. اگر یک کارآفرین یا تاجر هستید و به دنبال راهی برای ورود به دبی هستيد، منطقه داون‌تاون برای شما مناسب است.

علاوه بر این، میانگین قیمت اجاره آپارتمان در داون‌تاون دبی به شرح زیر است:

  • استودیو: ۲۵,۰۰۰ درهم امارات (۶,۸۰۵ دلار آمریکا) در سال
  • دو خوابه: ۶۰,۰۰۰ درهم امارات (۱۶,۳۳۲ دلار آمریکا) در سال

چرا در داون‌تاون دبی زندگی کنیم؟

منطقه داون‌تاون دبی برای مهاجرانی است که می‌خواهند نزدیک برج خليفه باشند و به بهترین مکان‌های سرگرمی، مراکز تجاری، حمل‌ونقل راحت و پارک‌های مدرن دسترسی داشته باشند.

۲. دبی مارينا

دبی مارينا یکی از لوکس‌ترین مناطق برای زندگی است و برای مهاجرانی که به دنبال سبک زندگی راحت و مجللی هستند، مناسب است. این منطقه در بین مهاجران ثروتمندی که می‌خواهند به بهترین رستوران‌های لوکس، مراکز تفریحی و مناطق پیاده‌روی برای پیاده‌روی و دویدن دسترسی داشته باشند، محبوب است.

میانگین قیمت اجاره آپارتمان در دبي مارينا به شرح زیر است:

  • استودیو: ۴۰,۰۰۰ درهم امارات (۱۰,۸۸۸ دلار آمریکا) در سال
  • دو خوابه: ۸۰,۰۰۰ درهم امارات (۲۱,۷۷۶ دلار آمریکا) در سال

چرا در دبی مارينا زندگی کنیم؟

دبی مارينا برای مهاجرانی است که می‌خواهند منظره‌ای رو به اسکله داشته باشند و دسترسی راحتی به تمام مکان‌های تفریحی و سرگرمی، رستوران‌ها، کافه‌ها و محیط‌های خانوادگی داشته باشند. این مکان برای والدین جوانی که بهترین‌ها را می‌خواهند ایده‌آل است؛ مکانی برای زندگی خانوادگی و در عین حال هیجان‌انگیز.

۳. جُمیرا بیچ رزیدنس

منطقه جمیرا بیچ رزیدنس به خاطر سواحل عمومی زیبایش شناخته شده است و برای مهاجرانی که به دنبال دسترسی آسان به ساحل، فعالیت‌های ساحلی و آبی و استراحتگاه‌های لوکس هستند، مناسب است. در این منطقه با انبوهی از کافه‌ها، رستوران‌ها و فضاهای هنری، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

میانگین اجاره آپارتمان در منطقه جمیرا بیچ رزیدنس به شرح زیر است:

  • استودیو: ۵۷,۰۰۰ درهم امارات (۱۵,۴۸۹ دلار آمریکا) در سال
  • دو خوابه: ۸۳,۰۰۰ درهم امارات (۲۲,۵۸۱ دلار آمریکا) در سال

چرا در جمیرا بیچ رزیدنس زندگی کنیم؟

جمیرا بیچ رزیدنس مکانی عالی برای مهاجرانی است که به دنبال رستوران‌های متنوع، گزینه‌های سرگرمی فراوان، محله‌ای مناسب برای پیاده‌روی و دسترسی راحت به تمام امکانات ضروری هستند و در عین حال می‌خواهند از فضای ساحلی لذت ببرند.

۴. Arabian Ranches (ارابيان رنچز)

منطقه مسکونی Arabian Ranches به دلیل وفور باشگاه‌ها، کافه‌ها، مراکز خرید و رستوران‌هایی که در جامعه‌ی ویلایی حصاردار آن یافت می‌شود، شناخته شده است. این مکان برای خانواده‌های مهاجری که بیش از هر چیز به دنبال امنیت، آسایش و آرامش هستند، مناسب است.

میانگین اجاره ویلا در Arabian Ranches به شرح زیر است:

  • دو خوابه: ۱۱۰,۰۰۰ درهم امارات (۲۹,۹۷۰ دلار آمریکا) در سال
  • سه خوابه: ۱۳۰,۰۰۰ درهم امارات (۳۵,۴۱۰ دلار آمریکا) در سال

چرا در Arabian Ranches زندگی کنیم؟

منطقه Arabian Ranches برای مهاجران، فضایی سبز، خانوادگی و آرام را ارائه می‌دهد. اگر یک مهاجر با خانواده هستید و به دنبال دسترسی به مدارس و امکانات رفاهی در سطح جهانی هستید، این مکان پناهگاه ایده‌آلی برای دور شدن از شهر و داشتن یک زندگی خانوادگی است.

۵. پالم جمیرا

پالم جمیرا یکی از مجلل‌ترین و خاص‌ترین مناطق ساحلی مسکونی در دبی است که به عنوان پناهگاهی امن برای خانواده‌های مهاجری عمل می‌کند که به دنبال سبک زندگی ساحلی آرامش‌بخش و به دور از مراکز شلوغ تجاری و سرگرمی هستند.

میانگین اجاره ویلا در پالم جمیرا به شرح زیر است:

  • سه خوابه: ۳۱۵,۰۰۰ درهم امارات (۸۵,۹۰۵ دلار آمریکا) در سال
  • چهار خوابه: ۴۲۰,۰۰۰ درهم امارات (۱۱۴,۴۲۰ دلار آمریکا) در سال
  • پنج خوابه: ۴۵۰,۰۰۰ درهم امارات (۱۲۲,۵۵۰ دلار آمریکا) در سال

چرا در پالم جمیرا زندگی کنیم؟

پالم جمیرا یکی از جسورانه‌ترین پروژه‌های مهندسی عمران در تاریخ بشر است. زندگی در آنجا به مهاجران دسترسی به سواحل آرام، بهترین امکانات رفاهی و چشم‌انداز خیره کننده‌ای از ساحل اختصاصی ساکنان پالم جمیرا را ارائه می‌دهد. زندگی در پالم جمیرا تعادل کاملی را برای بازنشستگان و خانواده‌های مهاجر فراهم می‌کند.

۶. امارات هیلز

امارات هیلز یکی از گران‌ترین و مجلل‌ترین جوامع حصاردار در دبی است. این منطقه قابل مقایسه با بورلی هیلز، انتخابی عالی برای خانواده‌های مهاجر بسیار ثروتمند است که به دنبال امکانات، مدارس و امکانات تفریحی انحصاری مانند زمین گلف و پارک‌های سرسبز هستند.

میانگین اجاره ویلا به شرح زیر است (لطفاً توجه داشته باشید که ویلاها در امارات هیلز به طور معمول اندازه عمارت هستند):

  • شش خوابه: ۲,۳۰۰,۰۰۰ درهم امارات (۶۲۶,۱۰۰ دلار آمریکا) در سال

چرا در امارات هیلز زندگی کنیم؟

امارات هیلز بالاترین استانداردهای زندگی لوکس را در یک جامعه حصاردار امن و مطمئن برای مهاجران فراهم می‌کند. این مکان برای بازرگانان برجسته یا مهاجران ثروتمندی که خواهان نهایتاً حریم خصوصی هستند و در عین حال برای دستیابی به بالاترین استانداردهای زندگی از هیچ هزینه‌ای دریغ نمی‌کنند، ایده‌آل است.

۷. Jumeirah Lake Towers (JLT)

منطقه Jumeirah Lake Towers (JLT) دارای شبکه‌ای به هم پیوسته از رستوران‌ها، امکانات رفاهی و املاک است که با داشتن متروی دبی، حمل‌ونقل راحتی را برای ساکنان فراهم می‌کند. در نتیجه، این مکان برای مهاجرانی که به راحتی حمل‌ونقل عمومی اهمیت می‌دهند، مناسب است.

میانگین هزینه اجاره املاک در منطقه Jumeirah Lake Towers به شرح زیر است:

  • استودیو: ۴۰,۰۰۰ درهم امارات (۱۰,۸۸۸ دلار آمریکا) در سال
  • یک خوابه: ۶۱,۰۰۰ درهم امارات (۱۶,۵۹۷ دلار آمریکا) در سال
  • دو خوابه: ۹۴,۰۰۰ درهم امارات (۲۵,۶۱۴ دلار آمریکا) در سال

چرا در Jumeirah Lake Towers زندگی کنیم؟

دلیل اصلی و اولیه برای زندگی در منطقه Jumeirah Lake Towers دسترسی راحت به متروی دبی است. قرار گرفتن در چند قدمی متروی دبی با در نظر گرفتن نزدیکی به مناطق تجاری شهر، اماکن تفریحی و بهترین امکانات رفاهی، بسیار راحت است.

۸. بیزنس بی (Business Bay)

منطقه بیزنس بی، قابل مقایسه با نیویورک سیتی، به عنوان یک منطقه تجاری ساخته شده‌است تا تجار و اقتصاددانان برجسته‌ی جهان را در خود جای دهد. این امر باعث می‌شود این منطقه برای مهاجران با طرز فکر تجاری که به دنبال پیشرفت در حرفه خود یا برپایی کسب و کار در دبی هستند، به خصوص جذاب باشد.

میانگین هزینه اجاره املاک در بیزنس بی دبی به شرح زیر است:

  • استودیو: ۶۵,۰۰۰ درهم امارات (۱۷,۶۸۵ دلار آمریکا) در سال
  • دو خوابه: ۱۴۵,۰۰۰ درهم امارات (۳۹,۵۱۵ دلار آمریکا) در سال
  • سه خوابه: ۲۲۰,۰۰۰ درهم امارات (۵۹,۹۴۰ دلار آمریکا) در سال
  • چهار خوابه: ۲۶۵,۰۰۰ درهم امارات (۷۲,۱۵۵ دلار آمریکا) در سال
  • چهار خوابه: ۴۵۰,۰۰۰ درهم امارات (۱۲۲,۵۵۰ دلار آمریکا) در سال (توجه داشته باشید که ویلاها در این منطقه نسبتاً بزرگ هستند)

چرا در بیزنس بی زندگی کنیم؟

دلیل اصلی برای زندگی در بیزنس بی دبی، نزدیکی آن به تمام مراکز تجاری و بازرگانی مهم است. اگر به دنبال تجارت در دبی هستید، این مکان موقعیت اصلی برای انجام کارهاست. علاوه بر آن، به داون‌تاون دبی نزدیک خواهید بود و به تمام امکانات و اماکن ضروری دسترسی خواهید داشت.

۹. گرینز (The Greens)

منطقه گرینز به خاطر محیط طبیعی سرسبز و خرم خود شناخته شده است و انتخابی عالی برای مهاجرانی است که می‌خواهند در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند و به دنبال مکانی برای اقامت در میان طبیعت هستند. همچنین گرینز امکان تفریح و خوشگذرانی را برای خانواده‌ها به دور از شلوغی و هیاهوی شهر فراهم می‌کند.

میانگین هزینه اجاره املاک در گرینز به شرح زیر است:

  • استودیو: ۵۵,۰۰۰ درهم امارات (۱۴,۹۸۵ دلار آمریکا) در سال
  • یک خوابه: ۷۵,۰۰۰ درهم امارات (۲۰,۴۷۵ دلار آمریکا) در سال
  • دو خوابه: ۱۳۵,۰۰۰ درهم امارات (۳۶,۸۱۰ دلار آمریکا) در سال
  • سه خوابه: ۱۴۰,۰۰۰ درهم امارات (۳۸,۱۸۰ دلار آمریکا) در سال

چرا در گرینز زندگی کنیم؟

دلایل اصلی برای زندگی در گرینز، صرفه‌جویی در هزینه، مناسب بودن برای خانواده و محیط زیست و فراوانی املاک است. اگر به دنبال صرفه‌جویی در هزینه و لذت بردن از زندگی در یک جامعه با قیمت مناسب هستید، گرینز مکان مناسبی برای شماست.

۱۰. Dubai Silicon Oasis

دبی سیلیکون اوآسیس به عنوان قطب فناوری و نوآوری عمل می‌کند و توجه شرکت‌های فناوری و استعدادهای فناوری را از سراسر جهان به خود جلب می‌کند. در نتیجه، این منطقه برای متخصصان جوان و خانواده‌های مهاجرانی که در بخش علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی (STEM) فعالیت می‌کنند، مناسب‌تر است.

میانگین هزینه اجاره املاک در Dubai Silicon Oasis به شرح زیر است:

  • استودیو: ۴۷,۵۰۰ درهم امارات (۱۲,۹۳۸ دلار آمریکا) در سال
  • یک خوابه: ۵۷,۵۰۰ درهم امارات (۱۵,۶۶۳ دلار آمریکا) در سال
  • دو خوابه: ۷۸,۰۰۰ درهم امارات (۲۱,۲۴۶ دلار آمریکا) در سال

چرا در Dubai Silicon Oasis زندگی کنیم؟

همانطور که Silicon Valley توجه برترین استعدادها و شرکت‌های فناوری را به خود جلب می‌کند، Dubai Silicon Oasis نیز انتخابی عالی برای مهاجرانی است که می‌خواهند زندگی خود را وقف فناوری و نوآوری کنند. این اکوسیستم پر رونق فناوری و کسب و کار، رقیبی برای Silicon Valley است و فرصت و رشد شغلی را فراهم می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *