اطلاعات عمومی

صفر تا صد اقامت دبی با ثبت شرکت

صفر تا صد اقامت دبی با ثبت شرکت

دبی: قطب تجارت و سکونت برای کارآفرینان و متخصصان خارجی

دبی به دلیل زیرساخت های مدرن، کیفیت بالای زندگی، استانداردهای عالی ایمنی و سهولت انجام کسب و کار، دائماً به عنوان مقصدی ترجیحی برای زندگی و کار توسط مهاجران و کارآفرینان خارجی انتخاب می شود. اخذ اقامت دبی مزایای زیادی به همراه دارد و به شما امکان می دهد تا کسب و کار خود را در سطح جهانی، با کاهش مالیات، دسترسی به بازار پر رونق خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) و همچنین دسترسی آسان به بازار اروپا اداره کنید.

گلدن پالاس به کسب و کارها و سرمایه گذاران کمک می کند تا بدون هیچ زحمتی و به روش صحیح، تجارت خود را به امارات متحده عربی بیاورند. ما در گلدن پالاس خدمات راه اندازی کسب و کار و سایر خدمات شرکتی مورد نیاز شما را برای اخذ اقامت دبی به صورت جامع ارائه می دهیم.

یکی دیگر از راه‌های اخذ اقامت دبی، ثبت یک شرکت جدید در امارات متحده عربی یا سرمایه‌گذاری در یک شرکت از پیش ثبت‌شده است. پیش از این، خارجیان تنها می‌توانستند مالک ۴۹ درصد از سهام شرکت باشند و مابقی سهام به فردی اماراتی، که به عنوان اسپانسر شناخته می‌شد، تعلق می‌گرفت. اما طبق قوانین جدید، امکان تصاحب ۱۰۰ درصدی سهام شرکت توسط خارجیان وجود دارد و دیگر نیازی به اسپانسر نیست. همچنین دیگر هزینه‌ی سالانه‌ی تمدید قرارداد با اسپانسر اماراتی وجود ندارد.

دولت امارات متحده عربی امکان ثبت انواع شرکت‌ها را برای خارجیان فراهم کرده است و فرقی نمی‌کند هدف شما صرفاً اخذ اقامت باشد یا واقعاً بخواهید کسب و کاری در دبی راه‌اندازی کنید، با مشکلی روبرو نخواهید شد. از این طریق، می‌توانید ظرف مدت کمتر از یک ماه در دبی یا سایر مناطق امارات متحده عربی، شرکتی را به ثبت برسانید و علیرغم مزایایی مانند مالیات صفر و حمایت شرکت‌های مختلف سرمایه‌گذاری یا دولت امارات، به تجارت بپردازید. همچنین تا زمانی که شرکت به نام شما ثبت شده و فعال باشد، می‌توانید اقامت ۲ ساله خود را تمدید کنید.

راه های اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت

ثبت شرکت در دبی یکی از محبوب ترین راه ها برای اخذ اقامت در امارات متحده عربی است. این به این معنی است که کارآفرینان و صاحبان مشاغل می توانند مزایای تبدیل شدن به یک مقیم را با مزایای فعالیت در یک محیط تجاری کارآمد ترکیب کنند.

این نوع ویزای اقامت با قیمت رقابتی ۱۰,۰۰۰ دلار آمریکا، به مدت سه سال معتبر بوده و قابل تمدید است. همچنین می توانید برای حداکثر چهار ویزای اعضای خانواده خود درخواست دهید که جابجایی را برای شما آسان تر می کند.

هزینه مجوزهای تجاری در دبی

هزینه این مجوزها به طور رقابتی بین ۴,۰۰۰ تا ۶,۰۰۰ دلار آمریکا است و شامل ویزای اقامت، مجوز تجارت، افتتاح حساب بانکی و امکان درخواست حداکثر چهار ویزا برای اعضای خانواده شما می شود که جابجایی را برای شما آسان تر می کند. این مجوز نیز به مدت سه سال معتبر بوده و قابل تمدید است.

مزایای راه اندازی کسب و کار در دبی

با راه اندازی کسب و کار در دبی، می توانید در سطحی کاملاً جهانی فعالیت کنید و در عین حال از مزایایی بهره مند شوید که به شما در به حداکثر رساندن سود و ارتقاء سبک زندگی تان کمک می کند.

کارآفرینان می توانند از مزایای مالیات بر درآمد صفر و مالکیت ۱۰۰ درصدی کسب و کار، در کنار یک سیستم بانکی قوی، زیرساخت های درجه یک و موقعیت استراتژیک با دسترسی آسان به بازارهای نوظهور در آسیا، آفریقا و اروپا بهره مند شوند.

برای واجد شرایط بودن برای اخذ اقامت دبی از طریق ثبت شرکت، باید شرکت خود را در سرزمین اصلی دبی یا در یکی از مناطق آزاد آن ثبت کنید.

در حال حاضر، امارات متحده عربی حدود ۱۰۰ نوع مجوز کسب و کار مختلف صادر می‌کند. ثبت شرکت در دبی، که در میان ایرانیان بسیار محبوب است، می‌تواند در دو منطقه انجام شود: سرزمین اصلی و منطقه آزاد که هر کدام شرایط و قوانین خاص خود را دارند.

به طور کلی، سه دسته شرکت می‌توانند در امارات متحده عربی ثبت شوند:

  • حرفه‌ای
  • تجاری
  • صنعتی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت شرکت در دبی، پیشنهاد می‌کنیم صفحه‌ی «ثبت شرکت در دبی» را مطالعه کنید و از اطلاعات کامل، تخصصی و منحصر به فردی که توسط کارشناسان ویزا و اقامت شرکت گلدن پالاس تهیه شده است، بهره‌مند شوید.

مدت اعتبار این نوع اقامت ۲ سال است و طبق گفته‌ی دولت امارات متحده عربی، تا زمانی که شرکت فعال باشد، قابل تمدید است.

تمدید اقامت امارات متحده عربی از طریق ثبت شرکت، طی ۲ سال اول امکان‌پذیر است و مدت تمدید نیز ۲ سال می‌باشد. تمدید برای یک سال یا بیشتر از ۲ سال امکان‌پذیر نیست. همچنین، اعضای خانواده‌ی دارنده‌ی ویزای اولیه می‌توانند ویزای خود را تمدید کرده و به مدت ۲ سال دیگر اقامت داشته باشند.

ویزای طلایی ۱۰ ساله دبی

با معرفی ویزای طلایی توسط امارات متحده عربی در سال ۲۰۱۹، برای اولین بار، مهاجران از سراسر جهان می‌توانستند تا ۱۰ سال برای زندگی، کار و تحصیل در دبی اقامت داشته باشند. از اکتبر ۲۰۲۲، این طرح برای آسان‌تر کردن شرایط سرمایه‌گذاران نیز گسترش و اصلاح شده است.

برای دریافت ویزای ۱۰ ساله، باید سرمایه‌گذار، کارآفرین، استعداد برتر، دانشمند، دانشجوی ممتاز، پیشگام امور بشردوستانه یا قهرمان خط مقدم باشید. شما باید شرایط خاصی را برآورده کنید، مانند حداقل میزان سرمایه‌گذاری، مدارک تحصیلی خاص یا حداقل سرمایه اولیه.

مالکان املاک نیز اکنون می‌توانند با رعایت شرایط خاص، برای ویزای طلایی درخواست دهند. اولاً ارزش ملک باید حداقل ۲ میلیون درهم باشد. با آخرین تغییرات، سرمایه‌گذاران اکنون می‌توانند با خرید املاک پیش‌فروش از یک شرکت املاک محلی معتبر، به شرطی که ارزش آن بیش از ۲ میلیون درهم باشد، اقامت بگیرند. سرمایه‌گذاران همچنین می‌توانند با دریافت وام، البته از طریق بانک خاصی، ملکی را خریداری کنند.

ویزای طلایی مزایای ملموسی را برای مهاجرانی که قصد زندگی در دبی را دارند، ارائه می‌دهد. این بدان معناست که شما می‌توانید تا یک دهه بدون نگرانی در مورد تمدید ویزا، در امارات متحده عربی زندگی، کار یا تحصیل کنید. صاحبان مشاغل دیگر نیازی به پیدا کردن یک اسپانسر اماراتی ندارند، زیرا این ویزا مالکیت ۱۰۰ درصدی شرکت‌ها در سرزمین اصلی را مجاز می‌کند. پیشرفت‌های قابل توجه دیگری نیز وجود دارد، مانند درخواست آسان برای گواهینامه رانندگی امارات، ویزای اعضای خانواده و فرصت درخواست شغل و پذیرش استخدام در هر شرکتی.

آیا علاقه مند به اخذ ویزای اقامت دبی هستید؟ امروز با Golden Palace تماس بگیرید تا بهترین گزینه را برای خودتان پیدا کنید.

ویزای طلایی امارات

اقامت دبی از طریق اثبات سرمایه‌گذاری در املاک

بازار املاک دبی عظیم است. طبق تحقیقات «رصدخانه مالیاتی اتحادیه اروپا»، تا سال ۲۰۲۲ حداقل ۱۴۶ میلیارد دلار ثروت خارجی در بازار املاک دبی سرمایه‌گذاری شده است – که دو برابر ارزش املاک و مستغلات لندن است که در اختیار خارجیان قرار دارد.

اگر قصد خرید ملک در دبی را دارید، ممکن است واجد شرایط دریافت مجوز اقامت شوید. با این حال، این مجوز به صورت خودکار صادر نمی‌شود و همه افراد واجد شرایط نخواهند بود. برای اینکه از طریق خرید ملک، اقامت بگیرید، لازم است موارد زیر را تضمین کنید:

  • ساخت ملک در زمان خرید تکمیل شده باشد (مگر اینکه برای ویزای طلایی درخواست دهید).
  • ملک مسکونی باشد، نه تجاری.
  • ارزش ملک یک میلیون درهم یا بیشتر باشد. همچنین ممکن است با داشتن چندین ملک با مجموع ارزش یک میلیون درهم یا بیشتر واجد شرایط دریافت ویزای اقامت شوید (مگر اینکه برای ویزای طلایی درخواست دهید).
  • شما باید بدون محدودیت، مالکیت کامل (Freehold) ملک را به دست آورده باشید یا حق اجاره (Leasehold) تا ۹۹ سال داشته باشید.

خبر خوب این است که هر کسی می‌تواند ملک در دبی بخرد، به شرطی که توان مالی آن را داشته باشد. هیچ محدودیت سنی برای خرید ملک در دبی وجود ندارد. همچنین می‌توانید به صورت مالکیت مشترک ملک بخرید و همچنان واجد شرایط دریافت اقامت در دبی باشید.

همانطور که در بخش بالا گفته شد، شرایط اخذ اقامت از طریق ویزای طلایی با خرید ملک، با شرایط ویزای استاندارد متفاوت است.

مشاور املاک ایرانی در دبی

ویزای پنج ساله گرین کارت

ویزای گرین کارت که به تازگی معرفی شده است، به افراد بااستعداد، متخصصان ماهر، فریلنسرها، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان این امکان را می‌دهد تا به مدت پنج سال بدون نیاز به اسپانسر یا کارفرما در دبی اقامت داشته باشند.

کارمندان ماهر باید حداقل مدرک تحصیلی لیسانس، حقوق حداقل ۱۵,۰۰۰ درهم و طبقه‌بندی در رده شغلی اول، دوم یا سوم را داشته باشند. فریلنسرها و افراد خوداشتغال برای دریافت مجوز نیاز به درآمد سالانه حداقل ۳۶۰,۰۰۰ درهم و اثبات توانایی مالی در طول اقامت خود در دبی دارند.

سرمایه‌گذاران و شرکا به تأییدیه مقامات محلی و اثبات و تأیید سرمایه‌گذاری خود نیاز دارند. در صورت داشتن بیش از یک مجوز، کل سرمایه سرمایه‌گذاری شده محاسبه خواهد شد.

اقامت دبی برای بازنشستگان

خوشبختانه، دولت امارات متحده عربی برای کسانی که به دنبال گذراندن دوران بازنشستگی خود با سطح بالاتری از زندگی هستند، اقامت بازنشستگی ارائه می‌دهد. از سال ۲۰۱۸، هر کسی که در خارج از کشور یا در امارات متحده عربی زندگی می‌کند و به سن بازنشستگی رسیده باشد، ممکن است واجد شرایط دریافت ویزای بازنشستگی شود. این ویزا ۵ ساله است و امکان تمدید برای ۵ سال دیگر را دارد.

با این حال، این گزینه فقط برای افراد ۵۵ ساله و بالاتر که دارای یکی از موارد زیر هستند، در دسترس است:

  • درآمد فعال حداقل ۲۰,۰۰۰ درهم در ماه
  • پس‌انداز به مبلغ حداقل ۱ میلیون درهم
  • ملکی در دبی به ارزش حداقل ۲ میلیون درهم

اقامت دبی برای دورکارها

یکی دیگر از گزینه‌های عالی برای اخذ اقامت دبی، برنامه کار مجازی (Virtual Working Program) است که یک استراتژی منحصر به فرد است که در سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی شد و به متخصصان و صاحبان مشاغل خارجی واجد شرایط این امکان را می‌دهد تا به مدت یک سال به صورت دورکاری از دبی کار کنند. در صورت برآورده شدن معیارهای واجد شرایط توسط افراد و استارت‌آپ‌ها، آن‌ها می‌توانند اعضای واجد شرایط خانواده را با خود بیاورند و به خدماتی مانند مدرسه نیز دسترسی داشته باشند. معیارهای واجد شرایط بودن عبارتند از:

  • کارمندان و صاحبان شرکت باید حداقل حقوق ۵,۰۰۰ دلار آمریکا در ماه درآمد داشته باشند.
  • کارمندان باید دارای مدرکی دال بر اشتغال به کار با قرارداد معتبر یک ساله از کارفرمای فعلی و فیش حقوق ماه گذشته باشند.
  • کارمندان و صاحبان شرکت باید صورت‌حساب‌های بانکی سه ماه گذشته را ارائه دهند.
  • صاحبان شرکت باید حداقل به مدت یک سال، مدرکی دال بر مالکیت شرکت ارائه دهند.

ویزای کار از راه دور مزایای گسترده‌ای را ارائه می‌دهد، از جمله دسترسی به خدمات دبی مانند آب و برق، بهداشت و درمان و مدرسه. دبی همچنین یک کشور پیشرو در زمینه دیجیتال است و از بالاترین سطوح اتصال به اینترنت برخوردار است. پس از تأیید، افراد دارای ویزای کار از راه دور می‌توانند برای بستگان خود نیز اسپانسر شوند. علاوه بر این، هزینه ویزای کار از راه دور در دبی نسبتاً مقرون به صرفه است و به ازای هر نفر ۲۸۷ دلار آمریکا می‌باشد.

ویزای کار

آخرین گزینه برای اخذ اقامت در دبی از طریق ویزای کار (همچنین به عنوان ویزای “صورتی” شناخته می‌شود) است. برای واجد شرایط بودن برای این ویزا، متقاضیان باید تحت حمایت یک نهاد دارای مجوز و تأسیس‌شده محلی قرار گیرند. بنابراین، شما نیاز به مدرکی دال بر قرارداد یا پیشنهاد شغلی از یک شرکت مستقر در امارات متحده عربی دارید. اگر شرکتی که برای آن کار می‌کنید در امارات متحده عربی شعبه ثبت‌شده نداشته باشد، اخذ ویزای کار ممکن است دشوار باشد.

مگر اینکه برای ویزای گرین کارت جدید درخواست دهید، کارفرمای شما مسئول درخواست مجوز کار شما و همچنین هر گونه هزینه متحمل شده در طول فرآیند می‌باشد. هزینه‌ها بسته به اینکه مقامات شما را کارگر ماهر یا غیرماهر بدانند، متفاوت است. چهار دسته وجود دارد، از مدرک تحصیلی دبیرستان تا مدرک کارشناسی. این نوع ویزا بسته به مدت قرارداد کار شما، معمولاً به مدت یک یا دو سال اعتبار دارد.

گلدن پالاس: راه‌حل ایده‌آل شما برای راه‌اندازی کسب و کار در دبی!

گلدن پالاس بهترین راه‌حل‌ها را برای راه‌اندازی شرکت در دبی به شما ارائه می‌دهد. مشاوره سریع و قابل اعتماد را در مورد الزامات خاص راه‌اندازی کسب و کار خود دریافت کنید. ما همچنین بر اساس فعالیت تجاری شما به شما در انتخاب بین مجوز “سرزمین اصلی DED” یا مجوز منطقه آزاد کمک می‌کنیم.

به ما اجازه دهید تا با ثبت شرکت، مشکلات و بروکراسی‌های اداری را برعهده بگیریم تا شما فقط روی رشد کسب و کار خود تمرکز کنید. مشاوران ما بهترین پیشنهاد مقرون به صرفه و اقتصادی را برای راه‌اندازی شرکت به شما ارائه می‌دهند و به تحقق رویای شما کمک می‌کنند.

شرکت گلدن پالاس در طول بیش از یک دهه به کارآفرینان زیادی در برآورده کردن اشتیاقشان برای راه‌اندازی کسب و کار در دبی کمک کرده است. فرقی نمی‌کند راه‌اندازی شرکت در سرزمین اصلی، راه‌اندازی شرکت فراساحلی، راه‌اندازی شرکت در منطقه آزاد، صدور مجوزهای تجاری و یا هر فعالیت مرتبط با ثبت شرکت در دبی باشد، گلدن پالاس همیشه بهترین انتخاب بوده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *