اجاره ویلا در دبی

اگر  به دنبال اجاره ویلا در دبی هستید، گروه مشاورین املاک Golden Palace به عنوان یک آژانس املاک در دبی، با مشاورین مجرب خود بهترین گزینه‌ها را به شما پیشنهاد خواهد داد.

اجاره ویلا در دبی

دبی، واحه‌ای خیره‌کننده در قلب خاورمیانه

دبی از یک شهر کوچک و آرام در دل کویر، به پناهگاهی با تنوع و جذابیت‌های فراوان تبدیل شده است. هرچند کار خود را به عنوان یک بندر ماهیگیری آغاز کرد، اما اکنون به قطبی برای تمام بخش‌های اقتصادی تبدیل شده است. این رشد و پیشرفت، افراد زیادی را از سراسر جهان برای زندگی و کار به دبی جذب کرده است. بخش‌های مهم اقتصادی دبی شامل نفت و گاز، فناوری اطلاعات، خرده‌فروشی و مهمانداری می‌شود.

دولت بااعتبار دبی، زیرساخت‌هایی در سطح جهانی برای این شهر فراهم کرده است. این زیرساخت‌ها باعث شده تا رفت و آمد در شهر، حتی با برنامه‌ای فشرده، آسان باشد. در دبی فعالیت‌های بی‌شمار و متنوعی برای سرگرمی شما در طول روز وجود دارد. علاوه بر این، بسیاری از وجوه این واحه‌ی خاورمیانه به‌سادگی دوست‌داشتنی هستند. منطقه‌ی بازسازی‌شده‌ی “السیف” در دبی قدیم، یکی از این نمونه‌هاست. تنها با 15 دقیقه فاصله، به “مرکز بین‌المللی مالی دبی” (DIFC) می‌رسید. DIFC کاملاً در تضاد با منطقه‌ی “السیف” قرار دارد. این قطب مالی، میزبان رستوران‌های مدرن عالی و گالری‌های هنری است. دبی با زیبایی خیره‌کننده‌اش، ساکنان و بازدیدکنندگان را به وجد می‌آورد.

یک ساکن معمولی شهر دبی، گزینه‌های شگفت‌انگیزی در تمام جنبه‌های زندگی در اختیار دارد. برای مثال، گزینه‌های انتخاب در هر زمینه‌ای، از انتخاب رستوران برای برانچ تا انتخاب محل زندگی، بی‌پایان است. اجاره ویلا در دبی، بهترین نقطه برای شروع این فرآیند است. گزینه‌های متعددی برای اینکه در کجا و چه نوع ویلایی را در دبی اجاره کنید، وجود دارد. بهترین بخش ماجرا این است که گلدن پالاس دبی مطمئن‌ترین مشاور املاک ایرانی در دبی برای اجاره ویلا در این شهر بزرگ است.

قیمت ویلا در دبی

مناطق محبوب برای اجاره ویلا و شهرک های ویلایی دبی

دبی یکی از معدود شهرهای جهان است که به مستأجران امکان اجاره ویلا به صورت سالانه را می‌دهد. مناطق متعددی در سراسر شهر وجود دارند که برای اجاره ویلا در دبی محبوب هستند.

میرِدف: گزینه‌ای شناخته‌شده است، زیرا سبک زندگی حومه‌ای را به همراه یک مرکز خرید بزرگ ارائه می‌دهد. علاوه بر این، معماری هر ویلا منحصر به فرد است و هیچ دو ویلایی شبیه هم نیستند. “مرکز خرید شهر میردیف” یکی از برترین مراکز خرید مجید الفطیم برای لذت بردن ساکنان محله است.

دبی‌لند: منطقه‌ای فوق‌العاده برای اجاره ویلا در دبی است. دبی‌لند در یک محله حومه‌ای خارج از شهر واقع شده است و محیطی امن و آرام را ارائه می‌دهد. این منطقه بسیار بزرگ است و طیف وسیعی از گزینه‌ها را برای مشتریانی که به قیمت اهمیت می‌دهند، پیشنهاد می‌کند. دبی‌لند میزبان تعدادی از مراکز اجتماعات است که کودکان می‌توانند در آنجا درس موسیقی بگیرند و والدین نیز می‌توانند از یک وعده غذایی یا قهوه لذت ببرند. والدین می‌توانند برای خود و فرزندانشان کلاس‌های موسیقی و رقص را در مراکز اجتماعات پیدا کنند.

امارات لیوینگ: منطقه‌ای خیره‌کننده است که توسط گروه معروف “عمار” ساخته شده است. این جامعه چندین ویلای برجسته برای اجاره در دبی، با چشم‌انداز به دریاچه‌ها و زمین گلف، ارائه می‌دهد. بدون شک، “امارات لیوینگ” یکی از لوکس‌ترین املاک برای اجاره ویلا در دبی است.

ویلا در دبی

در نهایت، هیچ راهنمایی بدون اشاره به “پالم جمیرا” کامل نخواهد شد. پالم یک مجمع‌الجزایر مصنوعی است و دارای بسیاری از نقاط دیدنی معروف مانند هتل آتلانتیس است. ویلاهای اجاره‌ای در پالم شگفت‌انگیز هستند و با دسترسی اختصاصی به ساحل ارائه می‌شوند. تصور کنید با منظره‌ی دریا از خواب بیدار شوید و در ساحل اختصاصی خود شنا کنید. یا اینکه در طلوع آفتاب با قایق کایاک به گشت‌وگذار بروید. اجاره ویلا در “پالم جمیرا” همه‌ی این‌ها را برای شما ممکن می‌کند.

 

شقایق جنگلی

مدیر عامل

شقایق جنگلی متولد مهر ماه سال ۱۳۶۱ و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی معماری است.
در سال ۱۳۸۰ به امارات متحده ی عربی مهاجرت کرد و فعالیت شغلی خود را از همان سال در این کشور آغاز نمود.

در سال ۱۳۸۴ به بازار سرمایه گذاری و املاک امارات وارد شد و همچنان در زمینه ی فروش املاک به عنوان مشاور در دبی فعالیت دارد و همزمان به طور تخصصی به امور گوناگونی از جمله مشاوره ی مالی اداری ،ثبت شرکت،سرمایه گذاری تجاری و دریافت اقامت امارات متحده مشغول است و این خدمات را به مراجعین ارائه می دهد .

امکان تردد بدون نیاز به ویزا به کشور امارات

امکان افتتاح حساب بانکی در امارات

تسهیل در دریافت ویزای شینگن، کانادا و آمریکا

امکان استفاده از خدمات درمانی

امکان ثبت نام در مدارس و کالج

امکان فعالیت های تجاری

امکان فراهم شدن موقعیت شغلی

بهرمندی از نظام مالیاتی فوق العاده بدون مالیات

یکی از بهترین مناطق توریستی دنیا

انواع ویلا برای اجاره در دبی

ویلاهای اجاره‌ای در دبی در اندازه‌ها و سبک‌های مختلفی وجود دارند. مستأجران بالقوه این امتیاز را دارند که بین ویلاهای ۲ تا ۶ خوابه یکی را انتخاب کنند. ویلاهای ۲ خوابه با ۳ حمام ارائه می‌شوند و محبوب‌ترین نوع آنها دارای مساحتی حدود ۱۹۲۶ فوت مربع است. همچنین محبوب‌ترین نوع ویلاهای ۳ خوابه برای اجاره در دبی دارای ۴ حمام و مساحتی حدود ۲۲۸۶ فوت مربع هستند. علاوه بر این، متداول‌ترین ویلاهای ۴ خوابه برای اجاره در دبی دارای مساحتی در حدود ۳۰۸۴ فوت مربع و ۶ حمام هستند. ویلاهای بزرگ‌تر ۵ خوابه برای اجاره در دبی، ۶ حمام و مساحتی حدود ۴۱۸۵ فوت مربع را ارائه می‌دهند. در نهایت، خانواده‌های پرجمعیت می‌توانند اجاره ویلاهای ۶ خوابه را در نظر بگیرند. این ویلاها معمولا دارای ۷ حمام و مساحتی حدود ۶۸۵۷ فوت مربع هستند.

ویلا دبی

رهن و اجاره ویلا در دبی

اجاره ویلا در دبی می‌تواند بین ۵۰,۰۰۰ تا ۲,۰۰۰,۰۰۰ درهم باشد. در ابتدای این محدوده، اجاره ویلاهای ۲ خوابه از ۵۰,۰۰۰ درهم شروع می‌شود و می‌تواند تا حداکثر ۲۰۵,۰۰۰ درهم در سال بالا رود. به طور مشابه، اجاره ویلاهای ۳ خوابه از حدود ۶۰,۰۰۰ درهم شروع می‌شود و می‌تواند تا ۷۰۰,۰۰۰ درهم در سال برسد. اجاره ویلاهای ۴ خوابه در دبی از ۹۰,۰۰۰ درهم شروع می‌شود و می‌تواند در مناطق لوکس تا ۱,۵۰۰,۰۰۰ درهم در سال هم برسد. محدوده اجاره ویلاهای ۵ خوابه از ۱۰۰,۰۰۰ درهم در سال شروع می‌شود و می‌تواند تا ۱,۷۵۰,۰۰۰ درهم در سال هم افزایش یابد. در نهایت، خانواده‌های پرجمعیت می‌توانند ویلاهای ۶ خوابه را در نظر بگیرند که اجاره آنها از ۱۲۵,۰۰۰ درهم شروع می‌شود. خانواده‌هایی که حساسیت کمتری به قیمت دارند می‌توانند گزینه‌هایی بین ۱,۰۰۰,۰۰۰ تا ۲,۰۰۰,۰۰۰ درهم را در نظر بگیرند.

اجاره ویلا در شهر دبی

چرا اجاره ویلا در دبی؟

تعداد کمی از شهرها بهترین‌های زندگی شهری و حومه‌ای را ارائه می‌دهند. دبی یکی از آن‌هاست. اجاره ویلا در دبی یکی از بهترین تصمیماتی است که می‌توانید بگیرید. به عنوان مثال، هیچ چیز با داشتن حریم خصوصی خود قابل مقایسه نیست. بدیهی است، حریم خصوصی یکی از مهم‌ترین مزایای اجاره ویلا در دبی به شمار می‌رود. برای مثال، دیگر نیازی به اشتراک گذاشتن آسانسور با افراد دیگر نخواهید داشت. همچنین بسته به ویلایی که انتخاب می‌کنید، سایر امکانات رفاهی نیز می‌توانند به طور انحصاری برای شما باشند. بسیاری از ویلاهای اجاره‌ای در دبی دارای استخر و باغچه اختصاصی هستند. علاوه بر این، به عنوان یک مستأجر، این مزیت را دارید که ویلایی را بر اساس اندازه و طراحی آن انتخاب کنید. فرآیند بازدید از ویلاها لذتی واقعی خواهد بود، زیرا به شما امکان می‌دهد تا با چشم‌اندازهای معماران مختلف آشنا شوید. در نهایت، اجازه دهید محله‌ها با ویژگی‌های منحصر به فردشان شما را به وجد آورند.

همیشه آرزوی زندگی در یک خانه رویایی را بدون خرید آن داشته‌اید؟

اجاره ویلا در دبی گزینه مناسبی برای شماست. این شهر انواع فضاها را متناسب با نیازهای شما ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، می‌توانید خانه‌ای روی ساحل یا زمین گلف اجاره کنید. حتی در اکثر مناطق، گزینه ویلاهای ۲ خوابه یا ۴ خوابه را در اختیار دارید. تنها لازم است با ما در گلدن پالاس در ارتباط باشید و اجازه دهید تا ما شما را در یافتن ویلای اجاره‌ای ایده‌آلتان در دبی راهنمایی کنیم.

اجاره ویلا در امارات

اجاره خانه در دبی

در دبی  خانه ها فقط اجاره داده می شوند و امکان رهن وجود ندارد،معمولاً قراردادهای اجاره خانه در دبی یک ساله هستند و در صورت لغو قرارداد ...

ادامه مطالعه

قیمت آپارتمان در دبی

خیابان جمیرا ،پالم جمیرا دبی، دبی مارینا و داون تاون جزو مناطقی هستند که قیمت بالایی دارند و قیمت آپارتمان یک خوابه در این مناطق از یک ...

ادامه مطالعه