خرید و اجاره کارخانه در دبی

اگر  به دنبال خرید و یا اجاره کارخانه در دبی هستید، گروه مشاورین املاک Golden Palace به عنوان یک آژانس املاک در دبی، با مشاورین مجرب خود بهترین گزینه‌ها را به شما پیشنهاد خواهد داد.

اخد اقامت امارات

در صورتی که ملک خریداری شده شما ارزشی بیش از یک میلیون درهم داشته باشد، اقامت دو ساله دریافت می کنید که این اقامت به صورت پیوسته تمدید خواهد شد.

ضمانت خدمات

ما در تمامی مراحل خرید ملک و اخذ اقامت در امارات با شما همراه خواهیم بود.

خرید کارخانه در دبی

چرا امارات متحده عربی عاشق تولیدکنندگان است و چرا شما هم باید باشید؟!

صنایع تولیدی فرصت‌های عظیم شغلی ایجاد می‌کنند، کالاهای مورد نیاز جامعه را تولید می‌کنند، سهم قابل توجهی در اقتصاد کشور دارند و ارتباطات قوی‌تر بین صنایع و بخش‌های مختلف را تقویت می‌کنند، بهره‌وری، توسعه فناوری و نوآوری را ارتقا می‌بخشند. ما عاشق تولیدکنندگان و محصولاتشان هستیم! و امارات متحده عربی نیز همینطور! این کشور، گسترش بخش صنعت را به عنوان یک هدف استراتژیک مهم برای موفقیت پایدار و بلندمدت اقتصاد ملی در نظر می‌گیرد. برنامه تنوع اقتصادی امارات متحده عربی، چشم‌انداز ۲۰۲۱ امارات، چشم‌انداز اقتصادی ۲۰۳۰ ابوظبی و استراتژی صنعتی ۲۰۳۰ دبی، همگی پشتیبان این گفته هستند.

این صنعت تاکنون حدود یک سوم از کل اشتغال در امارات متحده عربی را ایجاد کرده است که به بیش از دو میلیون نفر می‌رسد. علاوه بر این، رشد پیش‌بینی‌شده‌ی ۵۱ درصدی، ۵۶ درصدی و ۳۴ درصدی در بخش صنعت به ترتیب در دبی، ابوظبی و امارات متحده عربی تا سال ۲۰۲۷ نشان می‌دهد که با سرمایه‌گذاری در این بخش با پتانسیل بالا، می‌توانید به موفقیت چشمگیری دست پیدا کنید. جای تعجب ندارد که عده‌ی زیادی از کارآفرینان از سراسر جهان برای تأسیس کارخانه یا واحد تولیدی به دبی سرازیر می‌شوند.

اگر شما هم به دنبال راه‌اندازی یک کسب و کار تولیدی در دبی هستید، پس اولین قدم خود را همین حالا با ما بردارید. قدم اول، آشنایی با فرآیند اخذ مجوز صنعتی است که پیش‌نیاز اساسی برای تأسیس یک شرکت تولیدی در امارات متحده عربی به شمار می‌رود.

محصولات اصلی تولید شده در امارات متحده عربی

برخی از سودآورترین مشاغل تولیدی در امارات متحده عربی می‌توانند موارد زیر باشند:

  • کالاهای نساجی و سرامیکی
  • محصولات نانوایی
  • مواد غذایی و آشامیدنی
  • فرآورده‌های نفتی
  • مصالح ساختمانی
  • خودرو و قطعات یدکی
  • مواد بسته‌بندی
  • قطعات فلزی
  • محصولات شیمیایی
  • دارو و محصولات بهداشتی
  • تجهیزات و لوازم الکترونیکی
  • پلاستیک و پليمرها
  • محصولات قابل بازیافت مانند کاغذ، ضایعات فلزی و غیره

روند اخذ مجوز کسب و کار تولیدی در دبی

راه‌اندازی یک کسب و کار تولیدی در مناطق آزاد دبی ساده است و مزایای بی‌شماری را به همراه دارد. با داشتن یک شرکت تولیدی دارای مجوز منطقه آزاد دبی، نیازی به پرداخت هیچ گونه حقوق گمرکی برای ماشین‌آلات و تجهیزات نخواهید داشت.

شروع یک شرکت تولیدی در نگاه اول ممکن است کار سختی به نظر برسد. اما به محض شروع فرآیند اخذ مجوز تولید، با هر قدمی که برمی‌دارید، به مقصد خود نزدیک‌تر می‌شوید. و اگر با یک مشاور راه‌اندازی کسب و کار با تجربه در دبی مانند گلدن پالاس کار کنید، مسیر بسیار آسان‌تر و سریع‌تر می‌شود. مهم نیست کدام روش را برای اخذ مجوز صنعتی خود برای فعالیت در امارات متحده عربی انتخاب کنید، دانستن مراحل کار به صورت گام به گام بسیار مفید است.

شرایط لازم برای اخذ مجوز تولید در دبی

برای واجد شرایط بودن جهت دریافت مجوز تولید یا صنعتی در دبی، امارات متحده عربی، شما باید:

  • محل تجاری مناسب و قرارداد اجاره داشته باشید.
  • حداقل سرمایه ۲۵۰،۰۰۰ درهم برای سرمایه‌گذاری داشته باشید.
  • حداقل ۱۰ نفر را استخدام کنید.
  • قادر به ارائه‌ی گزارشی باشید که جزئیات کارخانه‌ی شما را به طور کامل شرح دهد، از جمله اطلاعات در مورد ابزار، امور مالی و پلان طبقات. (با این حال، برای تأسیس شرکت تولیدی در منطقه‌ی آزاد، به این موارد نیاز ندارید.)
  • یک مطالعه امکان‌سنجی و تحلیل بازار انجام داده باشید.
  • برای انجام برخی فعالیت‌های تجاری خاص در دبی، امارات متحده عربی، مجوزهای خاصی را از مراجع خارجی در دبی دریافت کنید.

 

شقایق جنگلی

مدیر عامل

شقایق جنگلی متولد مهر ماه سال ۱۳۶۱ و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی معماری است.
در سال ۱۳۸۰ به امارات متحده ی عربی مهاجرت کرد و فعالیت شغلی خود را از همان سال در این کشور آغاز نمود.

در سال ۱۳۸۴ به بازار سرمایه گذاری و املاک امارات وارد شد و همچنان در زمینه ی فروش املاک به عنوان مشاور در دبی فعالیت دارد و همزمان به طور تخصصی به امور گوناگونی از جمله مشاوره ی مالی اداری ،ثبت شرکت،سرمایه گذاری تجاری و دریافت اقامت امارات متحده مشغول است و این خدمات را به مراجعین ارائه می دهد .

امکان تردد بدون نیاز به ویزا به کشور امارات

امکان افتتاح حساب بانکی در امارات

تسهیل در دریافت ویزای شینگن، کانادا و آمریکا

امکان استفاده از خدمات درمانی

امکان ثبت نام در مدارس و کالج

امکان فعالیت های تجاری

امکان فراهم شدن موقعیت شغلی

بهرمندی از نظام مالیاتی فوق العاده بدون مالیات

یکی از بهترین مناطق توریستی دنیا

روند تأسیس یک کسب و کار تولیدی در دبی

مرحله ۱:

تعیین حوزه‌ی فعالیت تجاری، مکان دفتر، انبار و واحد تولیدی، نوع فعالیت تولیدی، ماهیت حقوقی شرکت و نام تجاری.

مرحله ۲:

اخذ مجوز اولیه از اداره‌ی مربوط به حوزه‌ی انتخاب‌شده.

مرحله ۳:

رزرو نام تجاری و دریافت گواهی.

مرحله ۴:

اجاره فضای تجاری و دریافت اسناد اجاره.

مرحله ۵:

آماده کردن مجموعه مدارک مورد نیاز، از جمله:

  • برنامه‌ی کسب و کار دقیق
  • فرم تکمیل‌شده‌ی درخواست مجوز تجارت
  • طراحی چیدمان کارخانه‌ی تولید
  • نمودار جریان فرآیند
  • لیست تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز
  • کپی گذرنامه و ویزای متقاضی
  • اسناد اجاره تجاری (با تأیید RERA)
  • گواهی مجوز اولیه
  • اثبات رزرو نام تجاری
  • مجوزهای اضافی (در صورت لزوم)

مرحله ۶:

ارسال تمامی مدارک مورد نیاز به همراه درخواست تکمیل‌شده‌ی مجوز تجارت به اداره‌ی مسئول در حوزه‌ی انتخاب‌شده.

مرحله ۷:

پرداخت هزینه‌های درخواست و دریافت مجوز صنعتی صادر شده.

مرحله ۸:

استخدام حداقل ۱۰ کارگر برای شروع کار.

مرحله ۹:

درخواست ویزا برای خودتان و کارمندان، خانواده و وابستگان.

مرحله ۱۰:

افتتاح حساب شرکتی در یک بانک در دبی.

مرحله ۱۱:

خرید بیمه‌ی کسب و کار، تجهیزات ضروری ذکر شده در طرح، موجودی انبار و غیره و شروع به کار.

مرحله ۱۲:

شرکت در نمایشگاه‌های تجاری برای بازاریابی و معرفی محصولات خود و همچنین یافتن عمده‌فروشان، توزیع‌کنندگان، صادرکنندگان، دراپ‌شیپرها و تأمین‌کنندگان معتبر برای دسترسی به بازار امارات متحده عربی.

برای دریافت مجوز تأسیس شرکت تولیدی در دبی با Golden Palace Dubai همراه شوید.

متخصصان خدمات راه اندازی کسب و کار گلدن پالاس دبی می‌توانند در اخذ مجوز تولید مرتبط و راه‌اندازی کسب و کار تولیدی از ابتدا به شما کمک کنند. با داشتن مشاوران کسب و کار دبی ما در کنار خود، قادر خواهید بود تا واحد تولیدی خود را در منطقه‌ی آزاد با بیشترین مزایا در دبی و مطابق با بودجه‌تان راه‌اندازی کنید. بعلاوه، آن‌ها همچنین شما را در صرفه‌جویی در منابع ارزشمندتان در طول دوره راهنمایی خواهند کرد.

یک مشاوره‌ی رایگان با متخصصان تأسیس کسب و کار تولیدی ما در دبی رزرو کنید تا نیازهای خود را به اشتراک بگذارید و بدانید چرا می‌خواهید ما را به عنوان بخشی از سفر کارآفرینی خود در دبی انتخاب کنید.

بهترین مناطق برای خرید کارخانه در دبی

هنگام جستجوی کارخانه برای خرید در دبی، باید عوامل زیادی را در نظر بگیرید، مانند نوع کارخانه ای که به دنبال آن هستید، اندازه آن، موقعیت مکانی و قیمت آن. در اینجا برخی از بهترین مکان ها برای خرید وجود دارد:

پارک سرمایه گذاری دبی یا Dubai Investment Park، یک پارک صنعتی است که طیف وسیعی از امکانات را به مشاغل، از جمله کارخانه ها ارائه می دهد. این یک مکان عالی برای یافتن کارخانه ای است که در مکانی مناسب با دسترسی آسان به امکانات قرار دارد.

Jebel Ali Free Zone (JAFZA) یک منطقه آزاد است. که طیف وسیعی از مشاغل، از جمله کارخانه ها را در خود جای داده است. این مکان عالی برای یافتن کارخانه ای است که معاف از مالیات و سایر مشوق های تجاری باشد.

TechnoPark یک پارک فناوری است که طیف وسیعی از مشاغل را در خود جای داده است، از جمله کارخانه ها. این یک مکان عالی برای یافتن کارخانه ای است که در مکانی با فناوری پیشرفته با دسترسی به امکانات پیشرفته قرار دارد.

Dubai South یک منطقه توسعه جدید است که طیف وسیعی از مشاغل را در خود جای داده است. ، از جمله کارخانه ها. این یک مکان عالی برای یافتن کارخانه ای است که در مکانی با رشد سریع با دسترسی به امکانات جدید قرار دارد.

 

اجاره خانه در دبی

در دبی  خانه ها فقط اجاره داده می شوند و امکان رهن وجود ندارد،معمولاً قراردادهای اجاره خانه در دبی یک ساله هستند و در صورت لغو قرارداد ...

ادامه مطالعه

قیمت آپارتمان در دبی

خیابان جمیرا ،پالم جمیرا دبی، دبی مارینا و داون تاون جزو مناطقی هستند که قیمت بالایی دارند و قیمت آپارتمان یک خوابه در این مناطق از یک ...

ادامه مطالعه